Pukkelpop 2025

ik denk dat er max een man of 10000 naar Khruangbin stonden te kijken op Werchter en die vonden het allemaal saai
Vind hen überhaupt ook geen goeie match met de mainstage en het huidige Pukkelpop(publiek). Zeker met wat er allemaal tourt en mogelijks allemaal kan subben, snap ik niet waarom PKP hen zou boeken.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en Tinus101
Khruangbin was muzikaal goed. Tegen het einde aan wat aan de eentonige/saaie kant.

Minste volk ooit voor een subheadliner denk ik wel? Tot 5 minuten voor de show kon je gewoon tot aan de hekjes lopen van het voorste vak (ik denk dat je er tijdens het optredens ook nog gewoon in kon? Maar daar kan ik fout zijn) + als je achter de hekken stond kon je gerust nog bier gaan halen tijdens de show zonder iemand te storen terug aansluiten bij je groep.

Was dat op RW eigenlijk een groot succes vorig jaar? Hoe viel die band daar in dat slot?

Mijn beleving: het was een prima en degelijke show maar inderdaad flink boring.

Ik stond in het voorvak en uit verveling werden er in het publiek wat melige zwaai moves gemaakt, om de paar minuten weer een ander patroon of ritme. Dat gebeurde echt omdat die show alle dynamiek en interactie miste. Hierdoor ontstond er nog wat contact met de zangeres, daarvoor ontbrak dat volledig.

Hieronder zie je een moment dat het publiek de band een beetje wakker probeert te schudden, althans zo voelde dat voor mij, het was zeker niet andersom. Veel spannender dan dit werd het niet 😁

Mijn beleving: het was een prima en degelijke show maar inderdaad flink boring.

Ik stond in het voorvak en uit verveling werden er in het publiek wat melige zwaai moves gemaakt, om de paar minuten weer een ander patroon of ritme. Dat gebeurde echt omdat die show alle dynamiek en interactie miste. Hierdoor ontstond er nog wat contact met de zangeres, daarvoor ontbrak dat volledig.

Hieronder zie je een moment dat het publiek de band een beetje wakker probeert te schudden, althans zo voelde dat voor mij, het was zeker niet andersom. Veel spannender dan dit werd het niet 😁

Geef mij dan maar Vampire Weekend als aperitiefje voor Charli xcx 😅

• Leuk
Waarderingen: JP5, koolket en mattman
Nog even een klein beetje stoken.

Ik geloof heus wel dat Charli XCX binnenkort aangekondigd wordt, en dat er misschien bewust gekozen is voor die fluoriscerende groen in het logo en op de website. Maar die kleur is geen Brat green.

• Leuk
Waarderingen: elo
ik denk dat er max een man of 10000 naar Khruangbin stonden te kijken op Werchter en die vonden het allemaal saai
Voor Marc Rebillet daarentegen stonden ze tot ver buiten de Klub C tent. Khruangbin is behangmuziek, aangenaam in de achtergrond, maar visueel is het een zeer saaie show.

FM4 Frequency Festival maakt morgen hun eerste namen bekend. Meestal een paar acts die beide spelen.

We weten waarom Khruangbin op die spot stond. Minste ooit, nog wel wat kanshebbers die deze spot al is hebben bekleed nochtans: James Blake bvb.

Waarom Pukkelpop? Omdat het bandje vlot een Lotto uitverkoopt. Ik zie die nu ook weer gewoon op de main eindigen.

als ze maandag al met namen komen heb ik een zeer mooi verjaardag cadeau, ben namelijk jarig die dag en dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk. website is aangepast dat doen ze meestal voor de eerste aankondiging (eerste namen) na de wishlist ervoor dus i hope so 🤞

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu en mattman
als ze maandag al met namen komen heb ik een zeer mooi verjaardag cadeau, ben namelijk jarig die dag en dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk. website is aangepast dat doen ze meestal voor de eerste aankondiging na de wishlist ervoor of erna dus i hope so 🤞
Gaat normaal niet maandag zijn

Ik ga naar de infobalie als er geen 25 graden, zon en geen regen is tijdens Pukkelpop hoor! Beloofd is beloofd.

• Haha
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread