Rock Werchter 2025

Vrijdag is het die Nieuwe Lichting op StuBru, dus morgen is het make or break.

Komaan, RW... Opener, Sziget, Pinkpop, Roskilde, NOS Alive, Mad Cool, DTRH, Graspop, Way Out West, Oya en zelfs Glastonbury zijn uit die winterslaap geraakt. 't Is eens aan jullie.
Glasto? Wat hebben die na de aankondiging van Neil Young (wat niet anders kon ivm de perikelen eromheen) nog geannounced?

Glasto? Wat hebben die na de aankondiging van Neil Young (wat niet anders kon ivm de perikelen eromheen) nog geannounced?
Niets, nada. Maar goed: die zijn uit hun winterslaap gesleurd ja. Neemt niet weg dat die stilte van RW echt wel opvalt.

Waarom denk je dat die er gaan staan dan? Want touren elk jaar.
Veld/tent zal wel weer gevuld zijn, bij zowel Franz Ferdinand als Bloc Party ook. Stuk drukker dan bij een eventuele FKA Twigs waarschijnlijk mocht die er staan. Snap ook niet zo goed wat het probleem is van 3 van zulke publiekstrekkers overdag op een line-up van 100 namen?

Veld/tent zal wel weer gevuld zijn, bij zowel Franz Ferdinand als Bloc Party ook. Stuk drukker dan bij een eventuele FKA Twigs waarschijnlijk mocht die er staan. Snap ook niet zo goed wat het probleem is van 3 van zulke publiekstrekkers overdag op een line-up van 100 namen?
Inderdaad, wat maakt het uit. Blijft een festival voor iedereen. En RW heeft quasi altijd een goed alternatief tegelijk staan.

Nee, ik heb het over dat die band elk jaar tourt, of toch héél vaak. Waarom ze nu wél boeken als je die al die vorige keren links liet liggen.

O leuk..nog wat meer vergane glorie op de affiche. Op mij komt zo een band als Kaiser Chiefs over als een zwaktebod. Een goedkope namiddagopvulling om de massa te plezieren die met weemoed terugdenkt aan hun jeugd tijdens 'I predict a Riot.'.

Op zich niks mis mee, maar het is Cola Zero.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
O leuk..nog wat meer vergane glorie op de affiche. Op mij komt zo een band als Kaiser Chiefs over als een zwaktebod. Een goedkope namiddagopvulling om de massa te plezieren die met weemoed terugdenkt aan hun jeugd tijdens 'I predict a Riot.'.

Wie zet Pommelien Thijs nu op een line-up, zo'n Belgisch opvulsel dat je elk jaar overal kan zien om de massa te plezieren ;)

Sum 41 joins the chat

Users who are viewing this thread