Pukkelpop 2024

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
185
98
PJ Harvey, Idles, Frank Carter & The Rattlesnakes, Loyle Carner, The Hives, The Last Dinner Party, The Kooks en The Beaches touren in augustus én staan op RW.
Kijk, dat zijn leuke namen om toe te voegen. Zeker Frank Carter is geweldig om erbij te hebben op zondag. 🙏
 

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
12
4
Is het niet vreemd dat we zowel op vrijdag als zondag nog steeds 4 Main Stage-namen hebben, en 4 Marquee-namen op vrijdag?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.088
2.217
Vreemd. Op wat USB pluggers na niets voor de zondag? Of kijk ik erover?
 

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
23
35
Werchter en PKP delen vaker wel dan niet 1 of 2 namen. Ik denk bv aan Nothing but Thieves, The Last Shadow Puppets,...

Idles zou bv perfect op de main voor QOTSA kunnen.
Ik hoop het van harte. Voor ze hadden aangekondigd in die showcase op Stubru dat ze naar RW gingen (op een dag die al uitverkocht was) - was ik er zo zeker van dat ze in Kiewit gingen staan deze zomer...
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dan hadden ze toch beter nog wat langer gewacht met aankondigen, zitten wel wat fijne namen tussen, maar geen enkele echte drager van deze aankondiging
Als er dan toch een drager moet zijn van de lineup. Stake! De beste naam voor mij van heel de lineup. Alhoewel ik ze ook al op graspop ga zien. En op alcatraz vorig jaar grotendeels heb moeten laten vallen voor blind guardian. Maar blind guardian die dit jaar terugkotm op graspop maar niet het hoogtepunt is. Waarom is pukkelpop ook weer zo'n goed festival? Ahja, variatie gezellig animatie en toegankelijkheid. :D
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
Stomme vraag wss, maar iemand een idee of je voor Pkp ook goedkoop tickets kan scoren dichter naar het festival toe?

Zou die zondag willen gaan voor de Queens en The Smile. Maar om nu zo'n smak geld te leggen voor die twee (met deze undercard), is me net wat te veel. 😅
 

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
54
32
Wat ik nog mogelijks zie gebeuren:
Stone
The Last Dinner Party
Slowdive
Tom Odell (I know is best groot maar qua data kan het wel)
James Arthur
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.733
4.791
Stomme vraag wss, maar iemand een idee of je voor Pkp ook goedkoop tickets kan scoren dichter naar het festival toe?

Zou die zondag willen gaan voor de Queens en The Smile. Maar om nu zo'n smak geld te leggen voor deze undercard, is me wat te veel.
Veel succes, van wat ik er van heb gehoord, moet je blijkbaar mails gaan sturen via dat platform van PKP zelf met de vraag hoeveel ze er voor willen. Moet je al geluk hebben dat je net de juiste eruit pikt...
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken