Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop het van harte. Voor ze hadden aangekondigd in die showcase op Stubru dat ze naar RW gingen (op een dag die al uitverkocht was) - was ik er zo zeker van dat ze in Kiewit gingen staan deze zomer...
Dan hadden ze toch beter nog wat langer gewacht met aankondigen, zitten wel wat fijne namen tussen, maar geen enkele echte drager van deze aankondiging
Als er dan toch een drager moet zijn van de lineup. Stake! De beste naam voor mij van heel de lineup. Alhoewel ik ze ook al op graspop ga zien. En op alcatraz vorig jaar grotendeels heb moeten laten vallen voor blind guardian. Maar blind guardian die dit jaar terugkotm op graspop maar niet het hoogtepunt is. Waarom is pukkelpop ook weer zo'n goed festival? Ahja, variatie gezellig animatie en toegankelijkheid.
Veel succes, van wat ik er van heb gehoord, moet je blijkbaar mails gaan sturen via dat platform van PKP zelf met de vraag hoeveel ze er voor willen. Moet je al geluk hebben dat je net de juiste eruit pikt...
Veel succes, van wat ik er van heb gehoord, moet je blijkbaar mails gaan sturen via dat platform van PKP zelf met de vraag hoeveel ze er voor willen. Moet je al geluk hebben dat je net de juiste eruit pikt...