Pinkpop 2026

Dit jaar met de ouders richting landgraaf
Nu vroegen wij ons af hoe camping a nou precies zit kwa indeling en de tafels die er bij komen weet iemand hier daar wat van?
Kan iemand deze vraag beantwoorden? Ik ben zelf geen campinggast, dus zal het niet weten, maar supertof dat je met je ouders gaat. nog favorieten waar jullie voor afreizen?

Het is een picknick tafel die in het midden staat maar je kan hem eventueel verplaatsen. Tentjes zet je er dan omheen

Het gaat volgens mij om van die opklapbare scouting tafels en bankjes. Dat baseer ik tenminste op onderstaand plaatje, dat staat op de Pinkpop website bij de pagina over de verschillende formaten groepsplekken op camping A.

Volgens mij krijg je dus een met lint afgezette plek van 6x6 (small) 9x9 (large) of 10x10 (XL) meter, plus een of meer van deze tafels en bankjes, zodat het aantal personen waar de groepsplek op is gebaseerd (8, 12 of 16 personen) een zitplek heeft.

1780736779559.png

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zullen we het nog even over dit jaar hebben?

Om maar ff een onderwerp te beginnen, welke samenwerkingen verwachten we?
Ik zie Teddy Swims bij Roxy Dekker wel op het podium belanden, ze hebben al eens ooit samen een cover gedaan bij Q-music.
Tom Morello heeft een nieuw nummer uitgebracht met Serj Tankian. Lijkt me wat minder waarschijnlijk maar zou wel vet zijn als die erbij komt
En S&F zullen ook wel iemand op het podium erbij halen verwacht ik
We zijn geen Glastonbury ofzo maar Foo Fighters/Grohl zijn ook fan van gastoptredens.

Toen The Cure werd aangekondigd had ik hier ook geen hoge pet van op. Dat eeuwige gepiel tijdens die intro's. Vooral bij het nummer A Forest... Maar nu zo'n 5 maanden later en ontzettend veel geluisterd te hebben, kijk ik er enorm naar uit ze live te zien. Live komt alles beter over!
Ik vermijd dan weer de Radio Edit van A Forest want Radio Edits zijn een gezwel op de samenleving. Ieder zn ding 😂

• Leuk
Waarderingen: elo en degrotegeneraal
Het gaat volgens mij om van die opklapbare scouting tafels en bankjes. Dat baseer ik tenminste op onderstaand plaatje, dat staat op de Pinkpop website bij de pagina over de verschillende formaten groepsplekken op camping A.

Volgens mij krijg je dus een met lint afgezette plek van 6x6 (small) 9x9 (large) of 10x10 (XL) meter, plus een of meer van deze tafels en bankjes, zodat het aantal personen waar de groepsplek op is gebaseerd (8, 12 of 16 personen) een zitplek heeft.

Bekijk bijlage 21027
Ja klopt! Maar wordt neer gezet als picknick tafel zegmaar.

Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie zo geweldig vinden aan The Cure, ik heb er echt helemaal niks mee🙈 Meerdere keren geprobeerd in te luisteren, maar de intro"s, voordat hij begint te zingen, duren eeuwen en zijn stem is ook niet bepaald mooi. Vandaar zeer nieuwsgierig waarom iedereen zo hyped is.
Ook ik heb weinig met The Cure om eerlijk te zijn. Maar ze zijn live sterk, constant en ze zijn populair….dus zoals wel vaker is dit een kwestie van persoonlijke smaak.
Begrijpelijke boeking wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread