EK Voetbal 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
339
269
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Maar van wat ik heb gezien tot nu toe;
- Spanje erg sterk (2 wedstrijden al intussen)
- Duitsland presteerd goed , ook al 2 wedstrijden
- 1e wedstrijd Frankrijk vond ik ze nog niet je van het. Maar dat komt ook door Oostenrijk wat echt met het mes tussen de tanden speelde (weliswaar weinig kansen, maar vooraf had iedereen ze afgeschreven voor de wedstrijd) Nederland wint zomaar niet van deze beide ploegen
- Engeland 2x een 6je

Belgie; tegenvaller zeg, maargoed nog 2 wedstrijden om te pieken. Wordt niet eenvoudig.

Spanje goede papieren, maar we kijken rustig deze 2e ronde even af :D

Nederland; phoe ik kan ze niet peilen. De laatste 2x tegen Frankrijk zijn ze afgedroogd. Tegen Polen speelde ze oké, prima. Maar de bal gaat er niet in, dan win je ook niet van Frankrijk.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.164
2.092
Nederland in ieder geval niet 3 keer winnen en vervolgens met veels te veel zelfvertrouwen de knock out in. Al zou het wel lekker zijn om nog van Oostenrijk te winnen.

Wel bizar hoe weinig teams er maar uit vliegen na de groepsfase. Wel 8(!) hele teams gaan niet door naar de knock outs.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Nou denk niet dat iemand er nog in gelooft na vandaag
Dat is de truc!

Ik acht NL een volgende ronde nog steeds niet kansloos. Nederland kan nog steeds van ieder land op dit EK winnen met wat bevliegingen. Maar om serieus kanshebber te zijn daar zijn we serieus te zwak voor. Het is gewoon flauwtjes, en tactisch staat het ook wel erg slecht.

Laten we hopen dat ze elkaar de tent uitvechten vandaag
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.431
1.096
Niet veel gezien dit EK, maar wat ga ik me steeds meer ergeren aan voetbal en alle randverschijnselen.

Over het Nederlands kneuzen elftal:
Geen passie, geen beleving….. schaam je kapot

Dan dat gedrag van spelers, geblesseerd het veld weer inrollen 🤣 hoe zielig ben je dan. Fair play is ver te zoeken. En daar kijken we dan met zijn allen naar

En dan nog wat Servische ééncelligen….. leuk joh dat voetbal en een EK

Je zal maar een kaartje gekocht hebben en naar Berlijn zijn gereden 😢
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Niet veel gezien dit EK, maar wat ga ik me steeds meer ergeren aan voetbal en alle randverschijnselen.

Over het Nederlands kneuzen elftal:
Geen passie, geen beleving….. schaam je kapot

Dan dat gedrag van spelers, geblesseerd het veld weer inrollen 🤣 hoe zielig ben je dan. Fair play is ver te zoeken. En daar kijken we dan met zijn allen naar

En dan nog wat Servische ééncelligen….. leuk joh dat voetbal en een EK

Je zal maar een kaartje gekocht hebben en naar Berlijn zijn gereden 😢
Dan heb je iig een best leuke wedstrijd gezien.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joris en @Marc

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.164
2.092
Dat is de truc!

Ik acht NL een volgende ronde nog steeds niet kansloos. Nederland kan nog steeds van ieder land op dit EK winnen met wat bevliegingen. Maar om serieus kanshebber te zijn daar zijn we serieus te zwak voor. Het is gewoon flauwtjes, en tactisch staat het ook wel erg slecht.

Laten we hopen dat ze elkaar de tent uitvechten vandaag
Grootste kans op een tegenstander lijkt me op dit moment de nummer 1 van group c (Engeland) of de groep van België. Daar zijn nog best wel kansen inderdaad. Engeland is vooral doodsaai en de groep van België ligt nog opem. Maar zodra we een tegenstander van goed niveau tegenkomen wordt het toch echt een pak lastiger inderdaad.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.129
376
Net even gekeken en gerekend en de kans is levensgroot dat we zondagavond 18 uur tegen de winnaar van de groep van Engeland spelen. En zijn dan inderdaad niet kansloos. Een eventuele ronde erna ook niet trouwens.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.293
4.459
Grootste kans op een tegenstander lijkt me op dit moment de nummer 1 van group c (Engeland) of de groep van België. Daar zijn nog best wel kansen inderdaad. Engeland is vooral doodsaai en de groep van België ligt nog opem. Maar zodra we een tegenstander van goed niveau tegenkomen wordt het toch echt een pak lastiger inderdaad.
Totnogtoe alleen Spanje in vorm gezien. Andere landen lukt het niet om meerdere wedstrijden het niveau te houden.

Maak me steeds minder zorgen over voetbal tijdens Werchter. Maar de vraag of België of Nederland de eerste wedstrijd na de poulefase winnen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Alles behalve de Portugezen aub. Ik ben van Spanje ook niet echt bang. Sure laten leuk voetbal zien, maar ik heb ze nog niet veel gezien tegen een team die goed staat. Niet dat NL dat nu doet. Maar ik zie ze niet als favoriet. Natuurlijk was Nederland superkut vandaag, maar ik denk dat die toplanden NL ook liever allemaal ontlopen hoor.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.577
4.323
Alles behalve de Portugezen aub. Ik ben van Spanje ook niet echt bang. Sure laten leuk voetbal zien, maar ik heb ze nog niet veel gezien tegen een team die goed staat. Niet dat NL dat nu doet. Maar ik zie ze niet als favoriet. Natuurlijk was Nederland superkut vandaag, maar ik denk dat die toplanden NL ook liever allemaal ontlopen hoor.
Portugal is onmogelijk in de 1/8 finale. Gelukkig.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.577
4.323
Precies, als we die een keer loten moet je maar gelijk bedanken. Die verlies je toch wel en het scheelt een hoop irritatie.

Ik schat Spanje te onervaren in om kampioen te worden eerlijk gezegd.
Ja, zal tussen Frankrijk en Duitsland gaan. Al ben ik bang dat Portugal en Engeland ook ineens kunnen meedoen.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
447
587
Het zal waarschijnlijk Engeland worden (tenzij Tsjechië van Turkije wint of Georgië van Portugal, dan wordt het alsnog de winnaar van de poule van België). Moeten we bang zijn voor Engeland? Nee toch. Is Engeland bang voor Nederland? Ook niet. Hopelijk wordt het een onbevreesde pot.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Gebruikers die dit onderwerp bekijken