EK Voetbal 2024

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
383
204
Mijn team van het toernooi:
Mamardashvili;
Posch - Saliba - Laporte - Kadioglu;
Rodri - Ruiz - Olmo;
Yamal - Gakpo - Williams
Geen echte spits die uitblonk, vandaar toch een plekje voor een Nederlander. Op rechtsback kan ik me eigenlijk ook niet echt een uitblinker herinneren. Posch vond ik wel goed, maar kan net zo goed Kounde of Carvajal zijn.
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.537
4.966
Mijn team van het toernooi:
Mamardashvili;
Posch - Saliba - Laporte - Kadioglu;
Rodri - Ruiz - Olmo;
Yamal - Gakpo - Williams
Geen echte spits die uitblonk, vandaar toch een plekje voor een Nederlander. Op rechtsback kan ik me eigenlijk ook niet echt een uitblinker herinneren. Posch vond ik wel goed, maar kan net zo goed Kounde of Carvajal zijn.
Die Turkse spits was wel echt een handenbinder. Niet de beste voetballer, maar in een goed team creëert hij wel enorm veel ruimte voor anderen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
383
204
Die Turkse spits was wel echt een handenbinder. Niet de beste voetballer, maar in een goed team creëert hij wel enorm veel ruimte voor anderen.
Die was zeker goed, maar kwam (net als Gakpo) eigenlijk meer van de flank dan echte centrumspits, toch?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.537
4.966
Die was zeker goed, maar kwam (net als Gakpo) eigenlijk meer van de flank dan echte centrumspits, toch?
True, maar zou hem gelet op zijn speelstijl ook wel prima als zwervende spits zien spelen. Zeker met klasbakken als Yamal en Williams eromheen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.846
2.576
Mijn team van het toernooi:
Mamardashvili;
Posch - Saliba - Laporte - Kadioglu;
Rodri - Ruiz - Olmo;
Yamal - Gakpo - Williams
Geen echte spits die uitblonk, vandaar toch een plekje voor een Nederlander. Op rechtsback kan ik me eigenlijk ook niet echt een uitblinker herinneren. Posch vond ik wel goed, maar kan net zo goed Kounde of Carvajal zijn.
Aha teams van het toernooi, altijd leuk. Mooi team ook! :)

Dees is de mijne:

Pickford
Posch - Akanji - Saliba - Cucurella
Kroos - Rodri
Yamal - Gündogan - Williams
Mikautadze
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken