EK Voetbal 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
635
479
Wat een kritiek allemaal weer. Is toch fijn dat we het met z'n allen kunnen zeiken over voetbal en de VAR. Dan gaat het allemaal best goed.

Nederland speelde idd niet geweldig dit toernooi, maar eigenlijk speelt alleen Spanje echt leuk voetbal dit toernooi toch?

Het is vooral gewoon zo zuur dat we altijd op zo'n schijtmanier een toernooi uitgaan:
EK 2024: goal in de laatste minuut van Engeland
WK 2022: Penalty's
EK 2020: verliezen van Tsjechië, misschien nog wel het dieptepunt
WK 2018: niet gekwalificeerd
EK 2016: niet gekwalificeerd
EK 2014: Penalty's
EK 2012: hier waren de andere landen in de poule gewoon beter
EK 2010: de teen van casillas en iniesta die hem in de laatste minuten er in knalt.

Conclusie: het is gewoon vaak net niet, wat logisch is bij topsport, die andere landen zijn ook geen koekenbakkers. Maar het is wel echt heel erg balen dat het steeds de verkeerde kant op valt. rgens verlies je gewoon liever 3-0, dan is het ten minste duidelijk.

Zit ook gewoon een zekere geluksfactor in voetbal.
Die bal van Watkins gaat er ook echt maar 2 op de 10 keer in bijvoorbeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
635
479
Bekijk bijlage 9679

Dat het gelukkig niet zo erg blijkt als bijvoorbeeld in Gaza wonen.
zoiets ja. In de zin van. Het is toch mooi dat we de luxe hebben met ze allen om commentaar te leveren op ons voetbal elftal. Dan hebben we het nog best wel goed.

Het was misschien wat scheef geformuleerd door mij.

Daarbij natuurlijk aangetekend dat op het moment dat het Nederlands elftal in de halve finale voetbalt, dat op dat moment het allerbelangrijkste is wat er is natuurlijk. In ieder geval gevoelsmatig tijdens de wedstrijd ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.500
4.920
Holy shit, het woord "nog" voor erger ook, insinuerend dat het in de buurt komt ofzo?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.453
2.545
Even beseffen dat je een of andere journalistieke opleiding doet en dan vervolgens zulke artikels moet schrijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.824
2.550
Heerlijke winnaar. Mooi dat er nog eens een ploeg wint die aanvallend voetbal brengt. (Al had ik als Toffee Pickford wel verlengingen gegund na zo'n match.)

Speler van het toernooi voor mij: Nico. Wat een geweldenaar!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: zero

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.677
5.662
Vanwege een buikgriep helaas de wedstrijd veelal op het kleine kamertje moeten bekijken. Geen memorabele finale maar wel een verdiende winnaar. Het is nu echt einde era van de grote Real spelers van de afgelopen jaren (Kroos, Modric, Benzema, Ronaldo etc.) Ook best wel weer leuk, maar het niveau is weleens hoger geweest op het EK.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
307
172
Het is nu echt einde era van de grote Real spelers van de afgelopen jaren (Kroos, Modric, Benzema, Ronaldo etc.)

Jammer, al staat de opvolging wel klaar, lijkt me. Wat vooral opvalt, is dat er in de Spaanse selectie slechts 3 spelers van Real Madrid en 4 spelers van Barcelona zaten. En de helft daarvan zijn niet eens basisspelers. Dik 10 jaar geleden bestond de basiself van Spanje nagenoeg enkel uit spelers van 1 van die 2 ploegen. Welke conclusies we daaruit kunnen trekken, weet ik niet, maar het viel me wel op.

Verder blij dat de beste en meest aanvallende ploeg gewoon het EK gewonnen heeft. Dat gebeurt zeker niet altijd in voetbal. :)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.999
2.821
Heerlijke winnaar. Mooi dat er nog eens een ploeg wint die aanvallend voetbal brengt. (Al had ik als Toffee Pickford wel verlengingen gegund na zo'n match.)

Speler van het toernooi voor mij: Nico. Wat een geweldenaar!
Pfoe wat vind ik die Pickford een bloedzuigertje. Kan niet ontkennen dat ik hem en Kane graag de finale zag verliezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Pfoe wat vind ik die Pickford een bloedzuigertje. Kan niet ontkennen dat ik hem en Kane graag de finale zag verliezen.
Haha dit ja. Ik gun Engeland best een keer een prijs, maar ben toch wel blij dat ik Pickford niet met de beker in z'n armen heb hoeven zien...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken