EK Voetbal 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.907
Is het de oranje bril waardoor ik kijk, of bakt de scheids er af en toe weinig van?
Deze scheids heeft dus een conflict gehad met Bellingham, waardoor heel Engeland over de zeik was toen hij op deze wedstrijd gezet werd. Heb het idee dat hij aan het overcompenseren is. En dat kost Oranje nu de finale.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.831
8.814
Deze scheids heeft dus een conflict gehad met Bellingham, waardoor heel Engeland over de zeik was toen hij op deze wedstrijd gezet werd. Heb het idee dat hij aan het overcompenseren is. En dat kost Oranje nu de finale.
Die scheidsrechter heeft sowieso wel een interessant verleden, geen idee hoe hij hier nu nog staat na zoiets:
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.907
Die scheidsrechter heeft sowieso wel een interessant verleden, geen idee hoe hij hier nu nog staat na zoiets:
Gaat verder dan ik dacht. Bizarre beslissing om zo’n man op een EK te laten fluiten, laat staan een halve finale.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Zonde voor Nederland, al was het niet top vandaag. Maar toch een prima prestatie, zonder Frenkie en Koopmeiners. Penalty was een schande en scheids zeer zwak ook voor de rest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.963
6.213
1ste helft = Engeland vele malen beter
2e helft = NL iets beter

Maar een belachelijke scheidsrechter heeft ons wederom de das om gedaan. Om gek van te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.683
2.013
Ach, met Frenkie hadden we het niet beter gedaan. Ik ga morgen een kaarsje opsteken dat Schouten komend seizoen nog bij PSV speelt, want die heeft dit toernooi opnieuw laten zien een of twee niveaus hoger aan te kunnen. Vooral jammer dat we het in '26 opnieuw met Koeman moeten doen, waar een bondscoach met een moderne spelopvatting wonderen zou kunnen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Tinus101

Support act
21 nov 2022
965
1.157
Ik vind het te bizar voor woorden dat je met Frimpong zo’n gigantisch goede speler op de bank hebt en die de afgelopen 4 wedstrijden 0 minuten laat maken
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.963
6.213
Ach, met Frenkie hadden we het niet beter gedaan. Ik ga morgen een kaarsje opsteken dat Schouten komend seizoen nog bij PSV speelt, want die heeft dit toernooi opnieuw laten zien een of twee niveaus hoger aan te kunnen. Vooral jammer dat we het in '26 opnieuw met Koeman moeten doen, waar een bondscoach met een moderne spelopvatting wonderen zou kunnen doen.
ik vond het middenveld het gehele EK de zwakste schakel. Wederom werden ze overlopen, incl. Schouten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.909
5.446
Dat Koeman een tactisch onbenul is, was bekend. Maar hij blijft verbazen... Die wissel na een half uur was een godsgeschenk voor die drie achterop van Engeland. Alle potentiele dreiging over de zijkanten was instant weg.

En nu hebben we de halve finale gehaald, dat lijkt goed. Maar als je in een kwalificatie met Roemenië en Turkije wordt ingedeeld, heb je een heel eenvoudige loting.

En de penalty; ik snap dat ie hem geeft als ie naar de kant wordt geroepen. Wat mij betreft zit daar de fout. De scheids kon prima zien wat er gebeurde, namelijk dat Kane gewoon op doel schoot en hij daarna botste met Dumfries. Dat beoordeelde hij niet als overtreding en dan vind ik dat geen clear en obvious foute waarneming.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
803
ik vond het middenveld het gehele EK de zwakste schakel. Wederom werden ze overlopen, incl. Schouten.
Ze werden niet overlopen, ze lieten de Engelsen voetballen. Overal kregen ze 3 meter om aan te nemen en te draaien, zelfs in onze fucking eigen 16. Ben echt woest vanwege deze schijtlaarzentactiek van Koeman. Je brengt ze in hun kracht door zelf achteruit te lopen. Die ene keer dat je goed doordekt valt nota bene de 1-0.

Echt, je staat in de halve finale en je durft niet zelf te voetballen of serieuze druk te zetten. Ik ben ergens blij dat ze hiermee niet winnen. De twee ploegen die in de halve finales hebben laten zien dat ze willen voetballen en voor de winst willen gaan hebben gewonnen. Een overwinning voor het voetbal dus. Met het antivoetbal van Koeman zoals gisteren ga je nooit een toernooi winnen.

Edit: en dan achteraf ook nog durven zeggen dat dit het maximale was met deze selectie. Speel dan verdomme met een beetje ballen! Durf risico te nemen om het hoogste resultaat te halen! Echt hoor, zo snel mogelijk weg met die vent.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
526
492
Dat Koeman een tactisch onbenul is, was bekend. Maar hij blijft verbazen... Die wissel na een half uur was een godsgeschenk voor die drie achterop van Engeland. Alle potentiele dreiging over de zijkanten was instant weg.

En nu hebben we de halve finale gehaald, dat lijkt goed. Maar als je in een kwalificatie met Roemenië en Turkije wordt ingedeeld, heb je een heel eenvoudige loting.

En de penalty; ik snap dat ie hem geeft als ie naar de kant wordt geroepen. Wat mij betreft zit daar de fout. De scheids kon prima zien wat er gebeurde, namelijk dat Kane gewoon op doel schoot en hij daarna botste met Dumfries. Dat beoordeelde hij niet als overtreding en dan vind ik dat geen clear en obvious foute waarneming.
Die wissel na 30 minuten was een godsgeschenk voor Nederland. Depay eruit en de corners, vrije trappen en passes kwamen ineens WEL aan. De eerste corner zonder hem belande meteen via Dumfries op de lat.

Maar met je eens dat de dreiging van opzij er totaal niet was. totaaaaaaaaaal niet.

Ik had Nederland nooit de halve finale gegeven van tevoren. Dus het is een goed EK geweest als je het mij vraagt qua prestatie. qua spel niet.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.909
5.446
Die wissel na 30 minuten was een godsgeschenk voor Nederland. Depay eruit en de corners, vrije trappen en passes kwamen ineens WEL aan. De eerste corner zonder hem belande meteen via Dumfries op de lat.

Maar met je eens dat de dreiging van opzij er totaal niet was. totaaaaaaaaaal niet.

Ik had Nederland nooit de halve finale gegeven van tevoren. Dus het is een goed EK geweest als je het mij vraagt qua prestatie. qua spel niet.
Ja, het was een cadeau dat je Depay eruit kon halen, helemaal eens. Maar vervolgens verpest ie alles met de invulling van die wissel. Er zitten 3 spitsen op de bank die hij had kunnen inbrengen, gewoon spits voor spits, zo simpel was het.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.120
2.014
Ze werden niet overlopen, ze lieten de Engelsen voetballen. Overal kregen ze 3 meter om aan te nemen en te draaien, zelfs in onze fucking eigen 16. Ben echt woest vanwege deze schijtlaarzentactiek van Koeman. Je brengt ze in hun kracht door zelf achteruit te lopen. Die ene keer dat je goed doordekt valt nota bene de 1-0.

Echt, je staat in de halve finale en je durft niet zelf te voetballen. Ik ben ergens blij dat ze hiermee niet winnen. De twee ploegen die in de halve finales hebben laten zien dat ze willen voetballen en voor de winst willen gaan hebben gewonnen. Een overwinning voor het voetbal dus. Met het antivoetbal van Koeman zoals gisteren ga je nooit een toernooi winnen.

Edit: en dan achteraf ook nog durven zeggen dat dit het maximale was met deze selectie. Speel dan verdomme met een beetje ballen! Durf risico te nemen om het hoogste resultaat te halen! Echt hoor, zo snel mogelijk weg met die vent.
Deels eens, behalve dat hij dat in de rust bijna volledig repareerde. Het inbrengen van Veerman hielp in eerste instantie niet heel veel, maar de poppetjes stonden in de 2e helft net iets anders. En toen voetbalde je Engeland bij vlagen hun eigen 16 meter in...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.909
5.446
Deels eens, behalve dat hij dat in de rust bijna volledig repareerde. Het inbrengen van Veerman hielp in eerste instantie niet heel veel, maar de poppetjes stonden in de 2e helft net iets anders. En toen voetbalde je Engeland bij vlagen hun eigen 16 meter in...
Dat is simpelweg ook de tactiek van Engeland, maar hun 16 zijn we op een incidentele standaardsituatie niet in geweest en dat is precies wat Engeland wil; Nederland liep constant de fuik in en was letterlijk vleugellam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken