EK Voetbal 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.852
3.842
Wel een paar goede kansen vakkundig om zeep geholpen, maar het spel is wel heel stroperig
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.741
2.421
Wat een sof. Match tegen Roemenië moet vele malen beter, want moet gewonnen worden met meerdere goals verschil. Beslissingen van de ref vond ik, hoe jammer ook, correct.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Ik vond KDB tegenvallen. Prima passes, maar in duels zwak. Zo belangrijk bij City, maar bij de Rode Duivels nooit bepalend.
Tegen Roemenië zal meer power nodig zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Ach je zit niet in de lastigste poule dus België kan zich dit prima permitteren Maar mijn verspellingen lopen vandaag volledig de mist in. Beide wedstrijden mis gehad terwijl ik voorheen als goed had voorspeld kwa wie er wint.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Joris

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.752
4.821
De coach kiest ook wel een raar moment om wat te gaan experimenteren met zijn sowieso al erg matige verdediging.
Dit dus, ga je in de voorbereiding met de cuyper spelen, denkt die op het EK zelf: weet je wat laten we eens iets gek proberen. Carrasco wist echt niet wat hij moest doen en waar hij moest lopen. En wat die tegen Tielemans heeft zal ik ook niet begrijpen. Als je tegen zo´n zwakke ploegen met 2 verdedigende middenvelders start, dan loopt De Bruyne op een eiland. En dan nog kansen de nek omwringen en de bedenkelijke wedstrijdleiding (en dan heb ik het niet over het afgekeurde doelpunt). Dan win je niet
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
ik vind t zoiets bizars dat een landenteam, dat enkel uit spelers bestaat uit dat land, dan wel een buitenlandse coach mag hebben.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
EK komt eraan, wie wil er mee doen in een pool?

Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af 😅
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.448
6.858
Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af 😅
Ik denk dat ik Kroatië nog wil verander. Door haar ik overal in de finale :oops:
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.752
4.821
Spanje was echt absurd goed gisteren btw
Als die elke match zo spelen als die eerste 75, 80 minuten zie ik daar echt niemand van winnen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Spanje was echt absurd goed gisteren btw
Als die elke match zo spelen als die eerste 75, 80 minuten zie ik daar echt niemand van winnen
Die gaan op andere fronten nog wel afgetroeft worden heb ik het idee. En Italië zit ook niet in hun prime. Maar het was wel prima om naar te kijken ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken