Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een sof. Match tegen Roemeniƫ moet vele malen beter, want moet gewonnen worden met meerdere goals verschil. Beslissingen van de ref vond ik, hoe jammer ook, correct.
Ik vond KDB tegenvallen. Prima passes, maar in duels zwak. Zo belangrijk bij City, maar bij de Rode Duivels nooit bepalend.
Tegen Roemeniƫ zal meer power nodig zijn.
Ach je zit niet in de lastigste poule dus Belgiƫ kan zich dit prima permitteren Maar mijn verspellingen lopen vandaag volledig de mist in. Beide wedstrijden mis gehad terwijl ik voorheen als goed had voorspeld kwa wie er wint.
Dit dus, ga je in de voorbereiding met de cuyper spelen, denkt die op het EK zelf: weet je wat laten we eens iets gek proberen. Carrasco wist echt niet wat hij moest doen en waar hij moest lopen. En wat die tegen Tielemans heeft zal ik ook niet begrijpen. Als je tegen zoĀ“n zwakke ploegen met 2 verdedigende middenvelders start, dan loopt De Bruyne op een eiland. En dan nog kansen de nek omwringen en de bedenkelijke wedstrijdleiding (en dan heb ik het niet over het afgekeurde doelpunt). Dan win je niet
Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af
Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af
Die gaan op andere fronten nog wel afgetroeft worden heb ik het idee. En Italiƫ zit ook niet in hun prime. Maar het was wel prima om naar te kijken ja.