EK Voetbal 2024

Wel een paar goede kansen vakkundig om zeep geholpen, maar het spel is wel heel stroperig

Wat een sof. Match tegen Roemeniƫ moet vele malen beter, want moet gewonnen worden met meerdere goals verschil. Beslissingen van de ref vond ik, hoe jammer ook, correct.

Ik vond KDB tegenvallen. Prima passes, maar in duels zwak. Zo belangrijk bij City, maar bij de Rode Duivels nooit bepalend.
Tegen Roemeniƫ zal meer power nodig zijn.

Ach je zit niet in de lastigste poule dus Belgiƫ kan zich dit prima permitteren Maar mijn verspellingen lopen vandaag volledig de mist in. Beide wedstrijden mis gehad terwijl ik voorheen als goed had voorspeld kwa wie er wint.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Joris
De coach kiest ook wel een raar moment om wat te gaan experimenteren met zijn sowieso al erg matige verdediging.
Dit dus, ga je in de voorbereiding met de cuyper spelen, denkt die op het EK zelf: weet je wat laten we eens iets gek proberen. Carrasco wist echt niet wat hij moest doen en waar hij moest lopen. En wat die tegen Tielemans heeft zal ik ook niet begrijpen. Als je tegen zoĀ“n zwakke ploegen met 2 verdedigende middenvelders start, dan loopt De Bruyne op een eiland. En dan nog kansen de nek omwringen en de bedenkelijke wedstrijdleiding (en dan heb ik het niet over het afgekeurde doelpunt). Dan win je niet

ik vind t zoiets bizars dat een landenteam, dat enkel uit spelers bestaat uit dat land, dan wel een buitenlandse coach mag hebben.

EK komt eraan, wie wil er mee doen in een pool?

Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af šŸ˜…

Gisterenavond last minute mijn pronostiek voor Schotland-Zwitserland aangepast van een gelijkspel naar winst voor de Zwitserland. Beter niet gedaan, vanaf nu blijf ik er gewoon af šŸ˜…
Ik denk dat ik Kroatiƫ nog wil verander. Door haar ik overal in de finale :oops:

Spanje was echt absurd goed gisteren btw
Als die elke match zo spelen als die eerste 75, 80 minuten zie ik daar echt niemand van winnen

Spanje was echt absurd goed gisteren btw
Als die elke match zo spelen als die eerste 75, 80 minuten zie ik daar echt niemand van winnen
Die gaan op andere fronten nog wel afgetroeft worden heb ik het idee. En Italiƫ zit ook niet in hun prime. Maar het was wel prima om naar te kijken ja.

Users who are viewing this thread