Camping ervaringen

frances98

Playlistbediener
3 aug 2023
7
7
Hoi, vraagje voor degene die ervaring hebben op de hive: ik zag inderdaad dat een gasstel eigenlijk verboden is maar dat ze bij de comfort zones magnetrons en ovens etc. hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn die rijen te doen? Of toch stiekem camping brander mee ;).

alvast bedankt!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.837
3.829
Hoi, vraagje voor degene die ervaring hebben op de hive: ik zag inderdaad dat een gasstel eigenlijk verboden is maar dat ze bij de comfort zones magnetrons en ovens etc. hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn die rijen te doen? Of toch stiekem camping brander mee ;).

alvast bedankt!
Mensen zijn gewoontedieren, ik heb vorig jaar nooit lang in de rij gestaan.
Tussen pak m beet 8.30 - 10.30 druk en rij bij de koffie, niks bij de magnetronsectie.
Tussen 11.00 en 13.00 giga druk bij de magnetronsectie en niemand bij de koffie.
Zat dus heerlijk om 10.00 aan de noedels ;)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.837
3.829
Afgelopen jaar op The Hive gestaan. Woensdag al die kant op, parkeren vonden wij qua afstand dikke prima. De camping op komen ging ook heel vlot. Je moet alleen ff wachten op de camping zelf omdat het vak voor vak open gaat.
Met een biertje en wat "fretsjes" er bij was dit wat oms betreft ook prima te doen.

Wij hadden een top plek. Beetje achter in het Oostelijke deel (als de ingang dan Noord is) en redelijk dichtbij de voorzieningen.
Heb echt goed geslapen door de black tent, oordoppen én het was gewoon heel erg rustig.

Toiletten worden prima schoon gehouden.
Douchen als je een beetje "vroeg" (voor 8 uur) bent kon je meteen doorlopen, daarna nummertje trekken maar ook dan nog het eerste uur dat het heel kort wachten is.

Mensen zijn gewoontedieren... voor half 11 geen kop bij het heet water/opwarm gedeelte. Dus ik zat vroeg aan de noedels.

Afterparty met die megatent is ook dik in orde. De ene avond meer naar ons smaak dan de ander maar dat hoort er bij
Dacht al dat ik zoiets al eerder hier had neergezet ;)
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
637
716
Mensen zijn gewoontedieren, ik heb vorig jaar nooit lang in de rij gestaan.
Tussen pak m beet 8.30 - 10.30 druk en rij bij de koffie, niks bij de magnetronsectie.
Tussen 11.00 en 13.00 giga druk bij de magnetronsectie en niemand bij de koffie.
Zat dus heerlijk om 10.00 aan de noedels ;)
En dat is inderdaad hoe je het moet doen op een festival. Tegen de logica van mensen in een beetje plannen! Zowel op de camping als op het terrein met rijen voor toiletten / bar. Ik krijg het voor elkaar om, exclusief de inkom op woensdag, nooit langer dan pak m beet 5 minuten ergens voor te wachten.

Behalve Editors vorig jaar. Dat werkte echt op mijn zenuwen hahahaha.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
113
40
Hoe laat is het slim naar The Hive My Space te gaan? Je hoeft daar niet per se vroeg te gaan lijkt me omdat je je eigen plek al hebt.
 

Kate

Nieuw lid
18 jun 2024
2
0
Heeft iemand enig idee hoever het lopen is van parking roze, naar Camping A1?
Blauw was helaas al uitverkocht :-(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken