Camping ervaringen

Nee, vind het juist erg op een normaal matras lijken. Heb er eentje met schuim die je zelf hard op kunt blazen. Heeft daarom minder luchtverplaatsing bij bewegen zoals luchtbedden hebben.
Die luchtverplaatsing is ook wel een dingetje inderdaad. Je legt er verder dus ook niks onder? Weet je zo welke je precies hebt?

En gebruiken jullie dan ook nog een speciaal soort kussen, of gewoon die van je bed thuis?

Die luchtverplaatsing is ook wel een dingetje inderdaad. Je legt er verder dus ook niks onder? Weet je zo welke je precies hebt?

En gebruiken jullie dan ook nog een speciaal soort kussen, of gewoon die van je bed thuis?
Heb een Ayacucho 3D 7,5 cm dikte tweepersoons zelfopblaasbare mat en die beviel zo goed dat ik nu ook een eenpersoons van 5 cm dikte heb. Kussen van thuis inderdaad.

Heb een Ayacucho 3D 7,5 cm dikte tweepersoons zelfopblaasbare mat en die beviel zo goed dat ik nu ook een eenpersoons van 5 cm dikte heb. Kussen van thuis inderdaad.
Ah ja die heb ik toevallig gister getest bij Bever en lag inderdaad best prima, alleen hadden ze enkel nog die eenpersoons en ik heb toch liever wat meer ruimte.

Het staat echt goed aangegeven op de site hoor. Maar goed: camping A1 gaat op donderdag om 8 uur open.

Hallo Allen, na 2 jaar afwezigheid zijn we er weer bij. Normaal zat ik met mijn vriendin altijd op c3. We konden altijd goed parkeren daar, nu gaat mijn vader en mijn oom ook mee. Die zijn iets ouder dus we zijn aan het kijken voor camping a1, scheelt een stuk lopen geloof ik. Is de parkeerplaats die daarbij hoort ook goed bereikbaar en zal dat voldoende plek zijn is daarom mijn vraag aan jullie.

Veel plezier alvast

Parkeerplaats bij A1 is goed bereikbaar. Wel 1 weggetje wat er naartoe gaat, dus je kan in een kleine file terechtkomen. En er is daar voldoende plek. Wij staan vlakbij de achteringang. Lekker rustig. Je moet dan dagelijks ietsje langer lopen, maar dat is goed te doen met goed begaanbare paden.

• Leuk
Waarderingen: Matjes
Hallo allemaal. Van het jaar wordt de 10e keer RW, maar deze keer was ik te laat voor tickets voor The Hive.

A1 tickets zijn Wel in de pocket, maar ik twijfel om te kijken of ik alsnog tickets voor The Hive probeer te bemachtigen.
Misschien gaat A1 juist supergoed bevallen, maar ik heb daar wel wat vragen over. Hopelijk kunnen jullie hier wat duidelijk over geven.

1. Hoe gaat het verktijgen van een plek op A1?
Is dat net als op de Hive een gevalletje landjepik, of kan je op je gemak ergens een plekje zoeken zoals op elk andere beschaafde plek op de wereld?
Dit is met stip de grootste ergernis bij The Hive. Wij hebben een flinke - niet popup - tent en een partytent en dan is het claimen van een plek echt een hoop stress.

2. Heb je een beetje snel een plekje?
Een beetje in het verlengde van de vorige vraag dus. Ik heb begrepen dat je pas op donderdag terecht kan en wil zeker op tijd zijn voor All Them Witches om 14u.
Ik verwacht tussen 9u30 en 11u bij de (achter?) Ingang van A1 zijn (redelijk kans op file in de ochtend bij Antwerpen).
Bij The Hive duurt het normaal gauw 60-120 minuten voor we door de controle zijn en nog eens 1,5-3 uur voor we een plek voor de tent hebben. Hopelijk gaat dat bij A1 een stuk vlotter.

3. Wat is er aan afterparty te doen en op welke schaal ongeveer?
Dit vind ik op The Hive het grootste pluspunt. Elke avond kan je nog even lekker los, al is het vaak wel heel erg druk. Heb je op A1 ook zoiets op kleinere schaal? Of gezellige bar o.i.d.?

4. Is er sowieso nog een beetje reuring in de nacht? Ik ben nogal een nachtbraker en hou van wat gezelligheid. Beetje tot diep in de nacht een biertje drinken met andere campinggasten kan ik erg van genieten. Gewoon chill, geen herrie.

5. Ik haat dixies, maar had gelezen dat je ook tegen een kleine vergoeding naar een schoon toilet kan. Is dat op de camping zelf, of is dat aan de straat?

6. Laatste vraag. Hoeveel punten zijn er voor halen (heet) water, wassen, urinoirs?
Zijn er ook meerdere punten op A1 of is dat beperkt tot 1 (centraal) punt?

Bedankt alvast.

Users who are viewing this thread