Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij (2p, 1 tent) gaan dit jaar voor het eerst naar werchter, alleen de zaterdag/zondag. We willen overnachten op camping a1 maar is daar dan nog wel plek on een tentje op te zetten? En hoe laat moeten we ongeveer aankomen om file- en opzetstress te voorkomen?
Standaard luchtmatras van Decathlon vind ik meer dan in orde. En niet duur. Zelf al jaren last van de rug, maar nog nooit miserie gehad hierdoor tijdens festival. Toch als ie goed opgeblazen is.
Die had ik gezien ja, maar dan heb je denk ik wel een vrij hoge tent nodig, voordat je met je neus tegen je eigen tent aan ligt. Of valt dat wel mee en is het geen probleem bij een gemiddelde tent? Ik ben absoluut geen ervaringsdeskundige
Dit jaar gaan we voor het eerst naar camping A1 ipv C3. Weet iemand wat de beste parkeerplaats is om te parkeren? Is dat Blauw 1? Ik weet dat er een ingang is voor A1 tegenover het festivalterrein, maar misschien is er ook een ingang aan de achterkant? Alvast bedankt!
Dit jaar gaan we voor het eerst naar camping A1 ipv C3. Weet iemand wat de beste parkeerplaats is om te parkeren? Is dat Blauw 1? Ik weet dat er een ingang is voor A1 tegenover het festivalterrein, maar misschien is er ook een ingang aan de achterkant? Alvast bedankt!
Yes. Die ligt eigenlijk aan de achterzijde van de camping.
Kunst is dan om de camping op te gaan en voldoende door te lopen.
Veel groepen pakken een plaats net bij de parking ingang of net bij de straat ingang (richting festival).
Als je aan de straat ingang niet het eerste blok neemt maar alles daarna heb je altijd ruimte zat en lig je goed op weg naar het festival.
Iemand al iets opgevangen in verband met verkoop parkeertickets? Zonder grote zondvloeden zou dit jaar weer de maximale capaciteit beschikbaar moeten zijn.
Wij (2p, 1 tent) gaan dit jaar voor het eerst naar werchter, alleen de zaterdag/zondag. We willen overnachten op camping a1 maar is daar dan nog wel plek on een tentje op te zetten? En hoe laat moeten we ongeveer aankomen om file- en opzetstress te voorkomen?
Als je een normale tent hebt, wel hoor. Misschien moet je even zoeken. Ik zou eerst met je tent naar de camping gaan, een plekje zoeken, tent opzetten en dan pas de rest van de spullen halen. Hangt er natuurlijk ook van af, hoeveel je meeneemt.
Als je een normale tent hebt, wel hoor. Misschien moet je even zoeken. Ik zou eerst met je tent naar de camping gaan, een plekje zoeken, tent opzetten en dan pas de rest van de spullen halen. Hangt er natuurlijk ook van af, hoeveel je meeneemt.
Wat ik al een verschil vind maken is een luchtbed van 70cm bij 191cm of een luchtbed van 100cm breed en 200cm lang. Ik lig er lekkerder op. Wel even kijken of het luchtbed in je tent past.
Yes. Die ligt eigenlijk aan de achterzijde van de camping.
Kunst is dan om de camping op te gaan en voldoende door te lopen.
Veel groepen pakken een plaats net bij de parking ingang of net bij de straat ingang (richting festival).
Als je aan de straat ingang niet het eerste blok neemt maar alles daarna heb je altijd ruimte zat en lig je goed op weg naar het festival.