Camping ervaringen

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
153
167
Heb dezelfde ervaring, lekker vooraan, niet eindeloos naar achter lopen op the Hive, en toch net iets rustiger..
 
  • Leuk
Waarderingen: bamsam

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
46
0
Hoe zit het met de drukte op The Hive MySpace? Ons plan is om woensdag avond, na etenstijd aan te komen, zijn de meesten dan al gesetteld, of staan er dan nog flinke files?
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
130
104
Hoe zit het met de drukte op The Hive MySpace? Ons plan is om woensdag avond, na etenstijd aan te komen, zijn de meesten dan al gesetteld, of staan er dan nog flinke files?

Valt goed mee. Ik arriveer meestal rond 21 uur. Je gaat naar binnen, vorig jaren toch, via de algemene ingang van The Hive, daarna kan je richting MySpace maar daar is er sowieso amper aanschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Poulske

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
238
129
@Jo &Sky kun jij met jou woefje nog eens polshoogte nemen op de campings? Vooral de A1?
Ben reuze benieuwd hoe alles erbij ligt ;)
Alvast bedankt!
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
48
75
Weet iemand ook toevallig of ik een camping gasstelletje mee kan nemen op The Hive?
 

Jopie27

Playlistbediener
9 mei 2023
43
198
Geen idee, Hive wel. Ik ken de rest van de regelementen niet en dat zal je dan toch echt even zelf na moeten zoeken.
Ja op alle campings. Dat betekent dus dat je in teamverband je bak bami zal moeten opwarmen op donderdagochtend na het opzetten van het kamp. Eentje op de uitkijk en de ander met een bivakmuts op onder de luifel bewapend met een spatel en kruiden mix. Het code woord is wit konijn.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.765
2.344
Geen idee, Hive wel. Ik ken de rest van de regelementen niet en dat zal je dan toch echt even zelf na moeten zoeken.
Was meer uit interesse, ga zelf niet naar Werchter. Een verbod hiervan zou voor mij wel veel campingplezier wegnemen denk ik...
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
41
203
@Jo &Sky kun jij met jou woefje nog eens polshoogte nemen op de campings? Vooral de A1?
Ben reuze benieuwd hoe alles erbij ligt ;)
Alvast bedankt!
Ik maak er asap werk van. Er is hard gewerkt aan de weide en aan The Hive, maar het blijft uiteraard nat. De positivo in mij merkte vorige week op hoe snel alles leek te drogen, maar anderzijds zie je alles rond de wei ook weer snel verzadigen. Ze zetten echt vol in op het afvoeren van water, aan goede wil zal het zeker niet liggen. Ik stel voor dat we allemaal een RW totem in onze tuin zetten en iedere avond vanaf morgen in aangepaste kledingstijl (enkel ondergoed en kousen mag) een gericht dansje doen 😁
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
238
129
Ik maak er asap werk van. Er is hard gewerkt aan de weide en aan The Hive, maar het blijft uiteraard nat. De positivo in mij merkte vorige week op hoe snel alles leek te drogen, maar anderzijds zie je alles rond de wei ook weer snel verzadigen. Ze zetten echt vol in op het afvoeren van water, aan goede wil zal het zeker niet liggen. Ik stel voor dat we allemaal een RW totem in onze tuin zetten en iedere avond vanaf morgen in aangepaste kledingstijl (enkel ondergoed en kousen mag) een gericht dansje doen 😁
Haha…je weet het mooi te brengen😂…
Het blijft hopen dus🤞…wij laten onze tent zoiezo staan dit jaar dus dat maakt niks uit, maar beetje droge voetjes zou fijn zijn
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.854
Ja op alle campings. Dat betekent dus dat je in teamverband je bak bami zal moeten opwarmen op donderdagochtend na het opzetten van het kamp. Eentje op de uitkijk en de ander met een bivakmuts op onder de luifel bewapend met een spatel en kruiden mix. Het code woord is wit konijn.
Als je dat gaat doen dan zit er echt een glitch in je matrix ;)
 

Gilli.G

Playlistbediener
5 jun 2023
11
5
Iemand interesse om twee A1 tickets om te wisselen voor twee hive tickets? We zijn toch nog van gedacht verandert ;))
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
41
203
Haha…je weet het mooi te brengen😂…
Het blijft hopen dus🤞…wij laten onze tent zoiezo staan dit jaar dus dat maakt niks uit, maar beetje droge voetjes zou fijn zijn

Net een toereke gaan doen met mijn partner in crime. Ziet er best goed uit! Random foto dump hieronder, alles is van vanavond ;-)
 

Bijlagen

  • tempImageM8vEzF.png
    tempImageM8vEzF.png
    873,9 KB · Weergaven: 31
  • tempImageWjNtBK.png
    tempImageWjNtBK.png
    811,9 KB · Weergaven: 28
  • tempImagexGrz3r.png
    tempImagexGrz3r.png
    934,2 KB · Weergaven: 28
  • tempImagekog3kO.png
    tempImagekog3kO.png
    805,3 KB · Weergaven: 27
  • tempImagexPzAYS.png
    tempImagexPzAYS.png
    1.021,1 KB · Weergaven: 24
  • tempImage0DDxZB.png
    tempImage0DDxZB.png
    636,5 KB · Weergaven: 24
  • IMG_7325.JPG
    IMG_7325.JPG
    197,7 KB · Weergaven: 25
  • tempImagetZAX0Q.png
    tempImagetZAX0Q.png
    902,6 KB · Weergaven: 23
  • tempImageUhMcsT.png
    tempImageUhMcsT.png
    968,7 KB · Weergaven: 24
  • tempImagetAWpNm.png
    tempImagetAWpNm.png
    970,6 KB · Weergaven: 24
  • tempImageadrhDY.png
    tempImageadrhDY.png
    879,2 KB · Weergaven: 26
  • tempImage3pS9o6.png
    tempImage3pS9o6.png
    840,3 KB · Weergaven: 26
  • tempImageM025Fo.png
    tempImageM025Fo.png
    767,2 KB · Weergaven: 25
  • tempImageTzixMb.png
    tempImageTzixMb.png
    804 KB · Weergaven: 27
  • tempImagewb6Hlg.png
    tempImagewb6Hlg.png
    813,7 KB · Weergaven: 29

Gebruikers die dit onderwerp bekijken