Al een redelijk stuk ingelezen in dit topic, maar het vergt een hoop tijd, en ik lees veel verschillende ervaringen, waarvan sommige alweer 9 jaar geleden zijn. Dus aangezien vragen toch een stuk sneller gaat:
Wat zijn tegenwoordig de verschillen tussen The Hive en Camping Regular A1 als het gaat om:
- Stress om een fijn plekje te vinden
- Schone toiletten
- Nachtrust / Afterparty
- Aanbod aan eten en drinken
Wij willen vandaag onze weekendkaarten gaan scoren voor onze allereerste keer Werchter...
Ik kan niet oordelen over The Hive, maar heb vorig jaar voor mijn eerste keer ook adhv reacties op forum gekozen voor A1 (met A3 als back-up)
Voor de reguliere camping mag je de donderdagochtend pas arriveren, wij waren mooi op tijd: tussen half 8 en 8 uur de auto geparkeerd. Kleine file bij de ingang, controle tickets en tassen en daarna ben je vrij om een plekje uit te zoeken. Dat kan dan zo dicht mogelijk bij parkeerplaats zijn, bij festivalterrein zijn, douches etc. Het is maar wat je voorkeur is. Wij zijn op het eerste veld wat je tegenkomt beland, met faciliteiten als dixie, toiletten en (ik noem het) ontbijttent in de buurt.
Tja, schone toiletten. Voornamelijk dixies die elke ochtend werden geleegd. Advies voor een ieder die het leest, om te schijten op de toiletten op festivalpark, die spoelen namelijk wel door
Douchen hetzelfde zoals Edsje benoemt, neem hiervoor wel contant geld mee. Douchemunten kon je niet pinnen. Misschien in 2024 wel.
Zelf geen gebruik gemaakt van de feesttent op A1, gewoon heerlijk aan het nagenieten geweest in de tent.
Qua aanbod aan eten en drinken voldoende. Op campingterrein, festivalterrein en daartussen. Maar neem vooral ook wat chips en drinken zelf (in blikjes) mee.