Zijn er hier nog anderen die echt flink gezeik hebben gehad met de MySpaces? We hadden de tien persoons, 60m2 MySpace geboekt voor toch een aanzienlijk bedrag. Vanwege de werkenden gekozen om donderdag vroeg te gaan rijden, maar bij aankomst was onze plek "opgedeeld"? Gek verhaal, want je betaalt immers voor een plot van een bepaald formaat, die mijn inziens gewoon omlijnd is met afzetlint.
We zijn hapsnap op een random kruispunt gedropt door iemand van de organisatie, wat dus écht geen 60m2 was, net iets meer dan de helft. Tussen twee looppaden. Hebben moeten onderhandelen voor een picknicktafel die gewoon bij de prijs was inbegrepen en twee uur later eens neergezet werd (en dus amper paste). Als klap op de vuurpijl zijn er op dag twee nog twee tentjes vreemden in ons kamp gezet.
Was voor ons de eerste keer Rock Werchter maar juist een MySpace gekocht vanwege de flexibiliteit die t ons gaf om vanuit Amsterdam af te reizen. Ik kan ook nergens iets vinden over hoe we de organisatie achteraf kunnen contacteren via e-mail om dit in ieder geval even aan te kaarten. We hebben er gewoon mee gedeald maar goed, vind bijna 200 euro toch wel fiks voor een picknick tafel en een drukke, halve kutplek. T zit me toch niet helemaal lekker.