TW Classic 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
1000000971.jpg

TW Classic 2025
Datum: TBA

Venue: Festivalpark Werchter
Plaats: Werchter
Land: België

Meer info: /
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
De meest evidente namen, rekeninghoudend met de manier van programmeren bij TW Classic, lijken Bryan Adams, Metallica, Pearl Jam, Green Day, ...

Maar persoonlijk heel erg vragende partij voor een naam die we nog niet zo vaak zagen in België op een festival, zoals Eric Clapton, Stevie Wonder, Billy Joel of Queen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.959
2.032
De meest evidente namen, rekeninghoudend met de manier van programmeren bij TW Classic, lijken Bryan Adams, Metallica, Pearl Jam, Green Day, ...

Maar persoonlijk heel erg vragende partij voor een naam die we nog niet zo vaak zagen in België op een festival, zoals Eric Clapton, Stevie Wonder, Billy Joel of Queen.
Pearl Jam en Greenday stonden volgens mij nog nooit op Classic. Maar een act als Billy Joel of Eric Clapton zou in mijn ogen ook fantastisch zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.959
2.032
Jeff Lynne ELO is trouwens momenteel op tour door Amerika. Het is de laatste dus Europa zal volgend jaar wel aan de beurt zijn. Ook een act die hier denk ik prima zou passen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
Pearl Jam en Greenday stonden volgens mij nog nooit op Classic.
Nee, nee. Maar het zijn wel obvious namen die volledig passen in hun lijn van programmeren.
Daarom dat ik het wel fijn zou vinden mochten ze eens kunnen uitpakken met een exclusievere onverwachte naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken