TW Classic 2025

Holy shit dat had ik niet verwacht! Maar beide acts vullen elkaar goed aan, dus snap wel dat daar veel tickets voor gekocht worden. Alleen jammer dat het samenvalt met Live /s Live dit jaar.
Dit was de reden dat ik ook nog niet direct een kaartje ging kopen voor TW Classic. Wou het even afwachten. Nooit gedacht dat dit direct uitverkocht ging zijn. Knap van TW Classic!

+- 10.000 kaartjes voor KBC-medewerkers uiteraard ook, maar hoe dan ook, knap gedaan

Ik heb ook wat YouTube geluisterd van Bryan Adams van dit jaar. Die heeft het ook nog steeds wel hoor. Dus ik snap het uitverkopen wel.

Nederland nog (lang) niet uitverkocht. Maar zit een groot verschil tussen Bryan Adams als voorprogramma of Davina Michelle.
In Nederland is er nog een tweede datum vastgesteld voor Robbie Williams op maandag 23 juni wegens de schitterende verkoop. Geloof wel dat veel Nederlanders (vnl van Zuid-Nederland) liever naar Werchter voor TW Classic afzakken om al zeker te zijn van twee wereldsterren Robbie Williams en Bryan Adams. Een festivaldagje is dan veel interessanter en geeft meer kwaliteit tegen bijna dezelfde prijs als een ticket in de Johan Cruyf Arena. We gaan hetzelfde zien voor donderdag dagtickets Linked Park en Fontaines DC, enorm veel buitenlandse vraag en een snelle uitverkoop wie weet nog voor begin december.

Holy shit dat had ik niet verwacht! Maar beide acts vullen elkaar goed aan, dus snap wel dat daar veel tickets voor gekocht worden. Alleen jammer dat het samenvalt met Live /s Live dit jaar.
Als dat trouw publiek moet kiezen tussen een dagje TWC of een dag Rock Werchter ergens, dan snap ik ook wel dat deze de bovenhand heeft.
Hier heb je wel het gevoel dat er twee volwaardige headliners op de affiche staan, los van het genre.

Geen elbow op Rock Werchter maar er is wel nog plaats in het huidig schema voor TW Classic of Live is Live festival.

Weet iemand hier hoe het zit met parkeren? Komen er nog officiele parkeerplaatsen?

Users who are viewing this thread