TW Classic 2025

Zeker en vast! Maar persoonlijk vind ik het niet passen. Goedja, je krijgt wel waar voor uw geld. Adams is een topartiest. Williams nog nooit gezien, maar is ook een geboren entertainer.
Kan een mens toch gewoon 3h en half gemakkelijk mee meezingen met die 2? Gaat goed werken bij de kleedjes-festivalganger.

Zeker en vast! Maar persoonlijk vind ik het niet passen. Goedja, je krijgt wel waar voor uw geld. Adams is een topartiest. Williams nog nooit gezien, maar is ook een geboren entertainer.
Die combi is gewoon sterk ja.
Bryan Adams heeft zelf het veld al geheadlined enkele jaren terug...
edit;
Oh dat is inmiddels 14 jaar daarvoor dan haha in 2011. Daarvoor 2006, daarvoor 2002.
En Robbie wat recenter in 2015.

Samen sterk lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Heeft Bryan Adams nog meer aangekondigd eigenlijk, Wechter voor 1 dag is mij te ver maar wil nog graag een keer hem zien met mijn vader.

Heeft Bryan Adams nog meer aangekondigd eigenlijk, Wechter voor 1 dag is mij te ver maar wil nog graag een keer hem zien met mijn vader.
Ik dacht alleen in de UK, maar mogelijk dat dit de deur openzet naar het vasteland?
In ieder twee geval twee shows in Noorwegen, eentje in Ålesund (losse show) en eentje in Oslo (festival). Niet dat dat dichterbij is dan Werchter, maar goed.

Heb ooit Bryan Adams (met een volledige witte setup, en pakjes) weten spelen net voor Metallica, Werchter '99.
Dat was het ook wel anders...

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Robbie Williams en Bryan Adams is een leuke combi. Gaat zeker goed verkopen. Erg benieuwd welke namen de dag verder gaan vullen.

Heb ooit Bryan Adams (met een volledige witte setup, en pakjes) weten spelen net voor Metallica, Werchter '99.
Dat was het ook wel anders...

images

• Geweldig
Waarderingen: jimmywe
Er is nog altijd een verschil tussen geïnteresseerd zijn op Facebook en een ticket kopen.
Is toch wel vaak een indicatie. Als je bvb bij de AB een show hebt met 1000 man interesse weet je dat je best niet afwacht.
Zijn dat er 300, wat vaak voorvalt, is er niks aan het handje.

Onlangs met Maribou State ook. Vooraf reeds 1800 man interesse, direct sold out.

Is toch wel vaak een indicatie. Als je bvb bij de AB een show hebt met 1000 man interesse weet je dat je best niet afwacht.
Zijn dat er 300, wat vaak voorvalt, is er niks aan het handje.

Onlangs met Maribou State ook. Vooraf reeds 1800 man interesse, direct sold out.
Tuurlijk is dit een indicatie. Ook niet alle bezoekers zitten op Facebook (of duiden dit aan).

Is ook gewoon een prima Combi die goed zal verkopen.

Zelf zou ik er niet speciaal tickets voor kopen, maar de madam is hier wel enthousiast, dus veel kans dat we er zullen zijn, en dan zal ik mij prima vermaken.

Users who are viewing this thread