TW Classic 2025

Had toch iets anders gehoopt. Headliners die werchter dit jaar aandoen: R. Williams, Rodrigo, Imagine Dragons, Sam Fender, green day. Toch niet het rijtje vind ik.
Dan mis ik die grote classic naam waar werchter ieder jaar mee uitpakt
Dat had The Cure kunnen zijn, voor ze hun festivalplannen vermoedelijk van tafel veegden.

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV
De vriendin is enthousiast en zo zullen er wel nog enkele tienduizenden zijn. Met een mooi dagprogramma zal dat wel goed verkopen.

Voor die 133/199 krijg je zo wat een hele dag optredens van misschien nog 1 of 2 goede namen. In Amsterdam betaal je vanaf 85 eur voor RW en een voorprogramma

Ja, maar je moet het nog altijd kunnen betalen. Mijn salaris is echt niet evenredig gestegen.
Klopt! Daarom loop ik ook echt niet warm voor het grote Werchter en de 3 namen die er nu komen en tevens ook voor Pinkpop genoemd worden. Maar mijn vrouw is toch al enthousiast voor deze TWC, dus vrees dat het voor mij alleen dit gaat worden

Klopt! Daarom loop ik ook echt niet warm voor het grote Werchter en de 3 namen die er nu komen en tevens ook voor Pinkpop genoemd worden. Maar mijn vrouw is toch al enthousiast voor deze TWC, dus vrees dat het voor mij alleen dit gaat worden
Wel ja, uiteindelijk heb ik het gevoel dat je dan keuzes moet maken.
'Niet kunnen betalen', zoals ik eerder schreef, is relatief uiteraard.
Je kan het betalen, maar tegenwoordig kan je niet meer álles betalen wat je graag zou willen zien - misschien is dat correcter verwoord.

Voor een headliner als Robbie verwacht ik dan eerder een wat budgetvriendelijkere prijs, dan wanneer bijvoorbeeld Stevie Wonder of McCartney hier zou gestaan hebben.

Of misschien ligt het aan mij, want anderzijds zie ik wel dat heel veel zaken gewoon nog uitverkopen.
Dus misschien zijn anderen gewoon kapitaalkrachtiger en hebben ze de afgelopen jaren meer inkomsten (door werk of bepaalde investeringen, zoals crypto)?

Laatst bewerkt:
Blijft TW bij 1 dag of komt er nog een dag bij zoals eerder als mogelijkheid werd aangegeven??

Wel benieuwd wie hier nog gaat bijkomen, gelet TWC in de regel wel een programma probeert in elkaar te steken die over de volledige lijn de beoogde doelgroep aanspreekt.

Met Robbie Williams zitten ze ergens bij een generatie eind de nineties / begin nillies.
Een Bryan Adams of Simple Minds kent wel iedereen, maar zitten op hun hoogtepunt vooral in de 80s.

In die periode van Robbie Williams waren acts als Alanis Morissette, The Cardigans, Garbage, dEUS, Alicia Keys, Natalie Imbruglia, ... vooral populair.
Zouden ze durven uit dat vaatje tappen of zouden ze op veilig spelen en toch weer voor Simple Minds, Sting en/of Bryan Adams gaan?

Edit: Sting alvast niet, speelt in Cardiff die dag.

Laatst bewerkt:
Wel benieuwd wie hier nog gaat bijkomen, gelet TWC in de regel wel een programma probeert in elkaar te steken die over de volledige lijn de beoogde doelgroep aanspreekt.

Met Robbie Williams zitten ze ergens bij een generatie eind de nineties / begin nillies.
Een Bryan Adams of Simple Minds kent wel iedereen, maar zitten op hun hoogtepunt vooral in de 80s.

In die periode van Robbie Williams waren acts als Alanis Morissette, The Cardigans, Garbage, dEUS, Alicia Keys, Natalie Imbruglia, ... vooral populair.
Zouden ze durven uit dat vaatje tappen of zouden ze op veilig spelen en toch weer voor Simple Minds, Sting en/of Bryan Adams gaan?

Edit: Sting alvast niet, speelt in Cardiff die dag.
Alanis is aan het touren die periode, dus lijkt me realistisch. Simple Minds misschien, Bryan Adams lijkt me te groot om als sub te zetten onder Robbie

Users who are viewing this thread