TW Classic 2025

Maar als je een dubbele classic krijgt, zouden ze dan niet 1x Stones en 1x MCartney doen?
Ik stem voor maar weet je wel hoeveel dat kost 😂

Puur hypothetisch: stel dat we McCartney en Stones krijgen op twee Classics, is het dan niet beter dat ze dit wat spreiden ipv te centraliseren op één weekend?
Anders gaan toch heel bezoekers een keuze maken, of naar TWC1 of naar TWC2.

Weinigen kunnen toch 2x200 EUR (of meer) ophoesten voor een weekendje?

Gespreid is de kost hetzelfde, maar dat voelt dan ergens wat minder duur aan...

Ik snap je volledig maar ik denk dat we ook wat te hard van stapel lopen. Kan me totaal niet voorstellen dat Classic komt met een Rolling Stones en een Paul McCartney. Die laatste oké, was volgens mij ook de bedoeling in 2021 maar allebei is wat te veel van het goede...
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt allebei gaan touren volgend jaar...

Ik snap je volledig maar ik denk dat we ook wat te hard van stapel lopen. Kan me totaal niet voorstellen dat Classic komt met een Rolling Stones en een Paul McCartney. Die laatste oké, was volgens mij ook de bedoeling in 2021 maar allebei is wat te veel van het goede...
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt allebei gaan touren volgend jaar...

Dit zou het geweest zijn in 2020.
Ik schrik even van Sinead O'Connor - was al vergeten dat ze die geboekt hadden.

TWC.jpg

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Wat een affiche. Misschien 1 van de beste TW Classic affiches die er geweest zijn.

Ik ben wellicht gek, maar als Simply Red - Springsteen kan, dan kan Stevie Wonder - Paul McCartney toch ook?

Simply Red is volgens mij zelfde formaat als Stevie Wonder (Sportpaleis formaat).

Ik kan het mis hebben maar ik denk dat het én kan én een briljante combinatie zou zijn.
Simply Red vergelijken met Stevie Wonder? Da’s strafbaar!

Wat een affiche. Misschien 1 van de beste TW Classic affiches die er geweest zijn.
Wel ja, ze is uiteindelijk nooit uitgevoerd.
Persoonlijk heb ik weinig met The Killers, maar eigenlijk waren het wel allemaal grote mooie namen.

Crowded House mogen ze zeker opnieuw boeken - zelfs als sub.
Die band heb ik nooit weten ontgoochelen - op en top professioneel.

Zou hier dan nog Bryan Adams voor gezet worden? Zal wel goed verkopen denk ik, ideale acts voor de huismoeders.

Na de goede verkoop van ID voor boutique verbaasd mij niks meer, zal wel goed verkopen. Ook gewoon in de arena, had dat echt niet verwacht.

Sportpaleis was echt top maar hier ga ik niet bij zijn. Wel vertrouwen in Robbie als headliner.

Had toch iets anders gehoopt. Headliners die werchter dit jaar aandoen: R. Williams, Rodrigo, Imagine Dragons, Sam Fender, green day. Toch niet het rijtje vind ik.
Dan mis ik die grote classic naam waar werchter ieder jaar mee uitpakt

Users who are viewing this thread