TW Classic 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.700
Als Metallica hetzelfde voorprogramma meeneemt als in Amerika, dan is het voor mij een no brainer om kaarten te halen voor Werchter Classic. Dat zou in mijn optiek, de allerbeste line up zijn die je kan boeken voor Werchter Classic. En het past in het schema daarna.
Pantera, Limp Bizkit, Ice Nine Kills en Suicidal tendencies verspreid over 2 dagen is toch ook weer niet zo indrukwekkend? Of heb je het over iets anders?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.757
Justin Timberlake misschien? Lijkt me iets wat door RW geskipt wordt, maar LN ook wel weer ergens wil neerzetten. Een los dagje TWC zou dan perfect passen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
479
450
Justin Timberlake misschien? Lijkt me iets wat door RW geskipt wordt, maar LN ook wel weer ergens wil neerzetten. Een los dagje TWC zou dan perfect passen.
Ik meen dat zijn Sportpaleis show goed beviel. Bij hetgeen ik gehoord/gelezen heb. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Ik denk wel dat er nog een goede sub/dagvulling bij moet wil je de wei vol krijgen

Een Metallica zoals hierboven geopperd zal de wei zo vol trekken zoal we allemaal weten. En als Classic NA Boutique valt is er misschien genoeg tijd voor Metallica om de oceaan over te steken. Rockwerchter zelf wordt te krap.
Maar de kans is toch ook aanwezig dat Classic een week voor Rockwerchter zelf valt? Dan kan het plant compleet in het water. Of heb ik de bevestiging van de datum gemist?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken