TW Classic 2025

Hi iedereen!
Daarnet via de pre-sale mijn ticket gekocht, hoofdzakelijk voor Robbie! 🤩
Ik heb een vraagje: Wat denken jullie, zal Robbie Williams vooral zijn klassiekers laten horen? Ik las ergens op het internet dat hij voornamelijk de muziek van zijn uitgebrachte film zal spelen. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij toch ook zeker zijn meest bekende songs zal brengen 😊

Laatst bewerkt:
Hi iedereen!
Daarnet via de pre-sale mijn ticket gekocht, hoofdzakelijk voor Robbie! 🤩
Ik heb een vraagje: Wat denken jullie, zal Robbie Williams vooral zijn klassiekers spelen? Ik las ergens op het internet dat hij voornamelijk de muziek vanuit zijn uitgebrachte film in december '23 zal spelen. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij toch ook zijn meest bekende songs speelt, aangezien Williams' muziek voor een groot deel nostalgie is voor mij (nineties kid 🫢)...
Zal idd vooral meest bekende nr's zijn Film en de albums moeten nog uitkomen in dec dit jaar. Film gaat wss over zijn opkomst als solo artiest en hoogtepunten, dus zullen vooral de bekendste nr's zijn met een paar nieuwe songs verwacht ik.

• Leuk
Waarderingen: dabbenlau
Bedankt voor je antwoord! 😊
Film gaat over zijn kinderjaren, periode in take-that en zijn solo carriere als Robbie Williams met als hoogtepunt zijn concert in Knebworth begin deze eeuw waar ook een live dvd van bestaat.
Voor de soundtrack gaat het NIET om de originele nummers. Elk nummer is door Robbie Williams herintergepreteerd om te passen in het juiste gevoelsmoment van de film (zie uitleg hieronder):

Insiders are being secretive about what will appear on the soundtrack to the Robbie Williams movie.
With smash hits including 'Angels', 'She's The One', 'Supreme', 'Feel', 'Rock DJ' and many more to choose from, producers may be struggling to reduce them down to just a few!

Speaking to Deadline in 2021, Gracey confirmed the songs will be adapted for the film.

All Robbie’s songs will be re-sung, for the emotion of the moment,” he said.
"If he’s in the depths of despair, he’s not going to sing a song as cabaret flamboyant showmanship; it’s going to be broken, acapella, stripped down, because that’s where he is emotionally. In moments of pure joy, you’ll get songs sung in this whirlwind of hysteria.
"So essentially every song in the film, Robbie will sing, but it will be performed for the emotion of that moment, and that scene.”

Film gaat over zijn kinderjaren, periode in take-that en zijn solo carriere als Robbie Williams met als hoogtepunt zijn concert in Knebworth begin deze eeuw waar ook een live dvd van bestaat.
Voor de soundtrack gaat het NIET om de originele nummers. Elk nummer is door Robbie Williams herintergepreteerd om te passen in het juiste gevoelsmoment van de film (zie uitleg hieronder):

Insiders are being secretive about what will appear on the soundtrack to the Robbie Williams movie.
With smash hits including 'Angels', 'She's The One', 'Supreme', 'Feel', 'Rock DJ' and many more to choose from, producers may be struggling to reduce them down to just a few!

Speaking to Deadline in 2021, Gracey confirmed the songs will be adapted for the film.

All Robbie’s songs will be re-sung, for the emotion of the moment,” he said.
"If he’s in the depths of despair, he’s not going to sing a song as cabaret flamboyant showmanship; it’s going to be broken, acapella, stripped down, because that’s where he is emotionally. In moments of pure joy, you’ll get songs sung in this whirlwind of hysteria.
"So essentially every song in the film, Robbie will sing, but it will be performed for the emotion of that moment, and that scene.”
Hi, bedankt voor je reactie 😊 hoe de film in elkaar zit klinkt het voor mij als een correcte manier om als artiest te performen en oprecht over te komen ☺️

Ik heb RW eigenlijk pas leren kennen door zijn swing project in The Royal Albert Hall.
Die tour (of een afgeleide daarvan) is ooit ook in ons land gepasseerd en wel spijt van gehad dat ik toen niet ben gaan kijken.
Waarschijnlijk komen die nummers totaal niet meer aan bod in zijn komende concerten...

• Geweldig
Waarderingen: dabbenlau
Ik heb RW eigenlijk pas leren kennen door zijn swing project in The Royal Albert Hall.
Die tour (of een afgeleide daarvan) is ooit ook in ons land gepasseerd en wel spijt van gehad dat ik toen niet ben gaan kijken.
Waarschijnlijk komen die nummers totaal niet meer aan bod in zijn komende concerten...
Net even de tracklist gegoogled, want ik moet toegeven dat ik het optreden niet kende (nu voel ik mij een slechte fan 🫨), het voordeel is wel dat ik nu weer een nieuw aantal liedjes kan ontdekken 🤩

Users who are viewing this thread