Pinkpop 2025

Mensen er is een nep-festileaks account (Festleaks) dat namen Pinkpop 2025 zegt gelekt te hebben!

ik wil benadrukken dat het een nep account is dat een fake poster gedeeld heeft... oa te herkennen aan Linkin Park op de zaterdag bijvoorbeeld, een gestolen logo van Festileaks en de i ontbreekt in de accountnaam
ik moest heel hard lachen toen ik hem zag haha
temp_image_03D6C610-3481-411B-A72B-9523EAAF9BBA.webp

Ik verbaas me iedere keer dat bij elke suggestie voor een artiest of band gezegt wordt dat die artiest alleen maar komt voor de headline positie. Volgens mij is dit zwaar overdreven, we hebben de afgelopen jaren veel grote artiesten gezien die gewoon in de middag of vroege avond spelen.(Qotsa, Sam Smith, Hozier etc). Als de artiest maar betaald wordt vinden ze een vroeger/korter optreden echt niet zo heel erg.
Dat is dus echt niet het geval.
Genoeg artiesten, die enkel als headliner willen komen, of zelfs nog heel wat extra eisen hebben. Je zag het vorig jaar ook bvb bij BMTH dat die wilden headlinen en daarom op de metalfestivals speelden ipv op Pinkpop en RW. Iron Maiden speelt de laatste jaren bijna enkel nog van 21u-23u. Pink een aantal jaar terug op RW, zorgde zelfs dat de rest van de main enkel haar voorprogramma was en er mocht niks anders staan. Enz enz

Users who are viewing this thread