Pinkpop 2025

Mensen er is een nep-festileaks account (Festleaks) dat namen Pinkpop 2025 zegt gelekt te hebben!

ik wil benadrukken dat het een nep account is dat een fake poster gedeeld heeft... oa te herkennen aan Linkin Park op de zaterdag bijvoorbeeld, een gestolen logo van Festileaks en de i ontbreekt in de accountnaam
ik moest heel hard lachen toen ik hem zag haha
temp_image_03D6C610-3481-411B-A72B-9523EAAF9BBA.webp

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo en Joris
Ik verbaas me iedere keer dat bij elke suggestie voor een artiest of band gezegt wordt dat die artiest alleen maar komt voor de headline positie. Volgens mij is dit zwaar overdreven, we hebben de afgelopen jaren veel grote artiesten gezien die gewoon in de middag of vroege avond spelen.(Qotsa, Sam Smith, Hozier etc). Als de artiest maar betaald wordt vinden ze een vroeger/korter optreden echt niet zo heel erg.
Dat is dus echt niet het geval.
Genoeg artiesten, die enkel als headliner willen komen, of zelfs nog heel wat extra eisen hebben. Je zag het vorig jaar ook bvb bij BMTH dat die wilden headlinen en daarom op de metalfestivals speelden ipv op Pinkpop en RW. Iron Maiden speelt de laatste jaren bijna enkel nog van 21u-23u. Pink een aantal jaar terug op RW, zorgde zelfs dat de rest van de main enkel haar voorprogramma was en er mocht niks anders staan. Enz enz

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Rudeboy is wat mij betreft ook van harte welkom. In de middag in de tent op en neer springen bij Demagogue. Heerlijk.
Hier een tip: Ik zag Rudeboy voorbijkomen in de eerste worp van Helmond open air op 5 July. Sanen met Overkill, Vandenberg en Therapy?

Oké morgen dus de eerste twintigtal namen. Laatste voorspelling van mijn kant.

Muse, Olivia Rodrigo en Linkin Park als headliners (niet geheel zonder wishfull thinking). Ook in dat kader de jongste headliner ooit én een vrouw. En met Linkin Park een frontvrouw. Zal voor Pinkpop waarschijnlijk niet de grootste drijfveer zijn, maar waardeer ik persoonlijk wel.

Dan nog voor de rest:

Biffy Clyro, Gracie Abrams, Noah Kahan, Bring me the Horizon, Wet Leg, Rise Against, Rondé, Spiritbox, Clairo, Armand van Helden, Roxy Dekker, Idles, Claude, Di-rect, Fcukers, Sophie Straat.

(niet perse in een relevante volgorde, en mogelijk ook wel e.e.a. dat niet kan)

Oké morgen dus de eerste twintigtal namen. Laatste voorspelling van mijn kant.

Muse, Olivia Rodrigo en Linkin Park als headliners (niet geheel zonder wishfull thinking). Ook in dat kader de jongste headliner ooit én een vrouw. En met Linkin Park een frontvrouw. Zal voor Pinkpop waarschijnlijk niet de grootste drijfveer zijn, maar waardeer ik persoonlijk wel.

Dan nog voor de rest:

Biffy Clyro, Gracie Abrams, Noah Kahan, Bring me the Horizon, Wet Leg, Rise Against, Rondé, Spiritbox, Clairo, Armand van Helden, Roxy Dekker, Idles, Claude, Di-rect, Fcukers, Sophie Straat.

(niet perse in een relevante volgorde, en mogelijk ook wel e.e.a. dat niet kan)
Linkin Park blijft voor mij ook nog wishfull thinking. Maar die aankondiging verwacht ik dan niet morgen. Die zie ik eerder pas komen na de voorverkoop van Gelredome.

Muse 14 juni naar Rockfest, Finland.
Die droppen heel langzaam pas hun data.
Yeah, let's go...

al een festival vlak voor en een festival vlak na Pinkpop, ziet er goed uit voor mensen die Muse op Pinkpop willen zien

• Geweldig
Waarderingen: neus
Linkin Park blijft voor mij ook nog wishfull thinking. Maar die aankondiging verwacht ik dan niet morgen. Die zie ik eerder pas komen na de voorverkoop van Gelredome.
Nee. ik eigenlijk ook niet. Ik blijf het ook vreemd vinden dat Werchter wel in de eigen aankondiging meeging, en Pinkpop dan een week later het zelf mag aankondigen. Maar goed, misschien zoek ik daar ook te veel achter en kan het ook zo simpel zijn als "Goed als wij het volgende week aankondigen?" "Ja hoor, geen probleem".

Maar dan is er inderdaad ook nog de verkoop van Gelredome vrijdag.

Maar is het dan nog realistisch dat Linkin Park op Pinkpop staat? Ze komen ook al naar Gelredome, dus alle LP fans gaan daar naar toe toch.

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Maar is het dan nog realistisch dat Linkin Park op Pinkpop staat? Ze komen ook al naar Gelredome, dus alle LP fans gaan daar naar toe toch.

Een dagje Pinkpop is niet veel duurder dan een ticket Gelredome, dus zullen genoeg naar Pinkpop dan gaan of zelfs beide. Ik geloof er verder niet in, die overgebleven datum wordt Hellfest en Muse neemt de plek in van LP

Users who are viewing this thread