Pinkpop 2025

normaalgesproken laatste jaren bij verkoop de 3 headliners bekend en ca 20 a 25 andere namen.
Dus dinsdag 1/3 of 1/2 van het programma bekend

Is er eigenlijk echt bekend gemaakt (in die video of iets dergelijks?) dat er namen bekend gemaakt worden? Kan het ook nog zijn dat er gewoon maar één headliner wordt aangekondigd en dan later in de week of daarna nog meer namen?

Is er eigenlijk echt bekend gemaakt (in die video of iets dergelijks?) dat er namen bekend gemaakt worden? Kan het ook nog zijn dat er gewoon maar één headliner wordt aangekondigd en dan later in de week of daarna nog meer namen?
het is enkel in lijn van verwachtingen...

vandaar dat o.a. ook ik uit ga van een aankondiging van de eerste namen, alle 3 headliners en de bekendmaking van start verkoop. Kan me momenteel ook niet anders voorstellen dat het daar ook niet het moment voor is... Vorig jaar 3 december deden ze exact hetzelfde namelijk

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik zag voorbij komen dat Jamiroquai gaat touren. Zou ik wel kunnen waarderen op Pinkpop :-).

Ik zag voorbij komen dat Jamiroquai gaat touren. Zou ik wel kunnen waarderen op Pinkpop :-).
Kijk eens naar de sociale media van Ziggo Dome zo'n 2 dagen geleden, daar is een subtiele hint naar een aankondiging die best eens om Jamiroquai kan gaan?

Kijk eens naar de sociale media van Ziggo Dome zo'n 2 dagen geleden, daar is een subtiele hint naar een aankondiging die best eens om Jamiroquai kan gaan?
100 procent gaat dat om Jamiroquai. Alleen vraag Ik me af of die nog een Ziggo Dome gevuld krijgen.

Iemand in het RW topic heeft het over een los Metallica event in Dessel. Da's ook een flinke band om uit de hoed te toveren.

• Thinking
Waarderingen: PJ
Zag tijdje geleden mensen in Facebook reacties discussiëren over Slipknot op Pinkpop. Gaan blijkbaar touren komend jaar (o.a. Rock am Ring) en zouden op de Pinkpop dagen een plekje hebben.

Wat vinden we daarvan? Vind het een ontzettend goeie band maar zie die absoluut niet op Pinkpop staan. Meer op Graspop of zelfs een Werchter. En áls het wel zo zou zijn dan moet dat absoluut een headliner zijn. Slipknot doet niet onder voor andere bands, of het moet een Metallica zijn uiteraard.

Zag tijdje geleden mensen in Facebook reacties discussiëren over Slipknot op Pinkpop. Gaan blijkbaar touren komend jaar (o.a. Rock am Ring) en zouden op de Pinkpop dagen een plekje hebben.

Wat vinden we daarvan? Vind het een ontzettend goeie band maar zie die absoluut niet op Pinkpop staan. Meer op Graspop of zelfs een Werchter. En áls het wel zo zou zijn dan moet dat absoluut een headliner zijn. Slipknot doet niet onder voor andere bands, of het moet een Metallica zijn uiteraard.
Slipknot op Pinkpop op Werchter gaat niet gebeuren, die komen niet voor minder dan headliner en ze zullen die headline positie niet krijgen op deze festivals.

Daarnaast zijn er in hetzelfde weekend genoeg grote metalfestivals die Slipknot graag zullen boeken als headliner (Graspop, Copenhell, Hellfest)

Mensen op facebook niet te serieus nemen :)

Ik verbaas me iedere keer dat bij elke suggestie voor een artiest of band gezegt wordt dat die artiest alleen maar komt voor de headline positie. Volgens mij is dit zwaar overdreven, we hebben de afgelopen jaren veel grote artiesten gezien die gewoon in de middag of vroege avond spelen.(Qotsa, Sam Smith, Hozier etc). Als de artiest maar betaald wordt vinden ze een vroeger/korter optreden echt niet zo heel erg.

De vergunning van DTRH geeft wel aan dat daar meer mogelijk is. Nog 1 à 2 matig verkopende Pinkpop edities en MOJO kan definitief de focus verleggen naar Beuningen en Biddinghuizen.

Users who are viewing this thread