Pinkpop 2025

Ik denk niet dat het perse te druk was, maar dat ze de loop route terug moeten aanpassen, dat je ook langs de zijde van de stille Jan richting tent kunt lopen. Om de menigte enigszins te kunnen verdelen een andere echte mogelijkheid zie ik zo snel niet. of de sky weg laten maar ja 🤑🤑🤑. Dus dat gaan ze niet meer weg halen.
Yep een doorgang aan de kant van de stille Jan richting tent zou inderdaad beter zijn voor doorstroming. De podiums tegen over elkaar en de plek van tent, is dan weer beter voor doorstroming bij oude plek tent naast hoofdpodium.

70.000 is in ieder geval echt te veel voor ‘t Megaland terrein. Al is er op Werchter soms ook echt geen doorkomen aan en zijn de rijen lang. Komt mede ook door kuddevolk.

Een bar, muntenkassa, waterput of toilet een stukje verder kan beduidend rustiger zijn.

Laatst bewerkt:
imo, als de verkoop rond 55.000/60.000 blijft hangen is het prima...
maar goed, Mojo / Pinkpop zien graag zelf +70.000 he, want dat is beter voor de kassa
Yep €$£ , moet dus niet denken aan 80000 toeschouwers....Enig idee wat het BEP/break even point is voor PP?Zal toch wel verschillen voor elke editie neem ik aan ?Kst line-up en productie kst zullen niet elk jaar hetzelfde zijn.

Zo groot ficaso was Pinkpop dit jaar niet eens. De weekend kaarten waren uitverkocht en de laatste dag ook. Pinkpop heeft veel slechter periode gehad mid 2000 toch? Ik was toen nog te jong maar heb wel verdiept in bezoekers aantallen. Toen was er toch een jaar met minder dan de helft?
Was 2005 uit mijn hoofd! Ik was van de partij en kan je zeggen dat het enorm rustig was!

• Leuk
Waarderingen: thedude182
2005 was lekker. Het was ook niet zo enorm duur dus je was gewoon stuk sneller tevreden. De indeling was ook fijn met 2 buiten podia direct naast elkaar (links main, rechts John Peel stage). En de tent op noord. Gezellig en the Prodigy was echt mega optreden. En de Kaiser Chiefs die toen nog wat minder bekend waren en behoorlijk goed speelden. 2005 was een lekkere, relaxte ervaring.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Enig idee wat het BEP/break even point is voor PP?
ik meen ergens rond 45.000/50.000 per dag, maar wel afhankelijk van weekend of dagticket. Grootste inkomsten komen vooral binnen op eten en drinken meen ik, met dan voornamelijk de traditionele als bier, fris, friet en snacks. Althans als ik me niet vergis

Users who are viewing this thread