Pinkpop 2025

Rudeboy is wat mij betreft ook van harte welkom. In de middag in de tent op en neer springen bij Demagogue. Heerlijk.
oh, ik ben wel (voor mijn doen) prima uit mijn dak gegaan gisteren! Dus wat mij betreft zeker een Pinkpop Classic die terug 'moet' komen op Pinkpop...

al betwijfel ik of Pinkpop tegenwoordig nog erg toehapt naar de oude acts en meer bij de nieuwe Q Music of Sky Radio hitjes uitkomt...

Misschien knalt Muse er wel een tour uit? Pinkpop en Graspop teasen allebei naar snel meer informatie dus er is een kans dat ze dezelfde act delen. Op dit moment zie ik alleen Muse als kandidaat dan.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Bryan Adams heeft nog niks staan na concerten in Noorwegen 18 en 20 juni en voor Werchter classic. Zou gaaf zijn als ze ‘m gestrikt hebben als afsluiter.
Maar waarschijnlijker is dat ik droom 😴

Echt super benieuwd naar dinsdag, nog even ongeduldig wachten tot ‘t zover is.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
en ze komen vast met mooie namen, maar ik betwijfel of de namen ook mooi zijn voor iedereen in dit topic?
want wat ik mooie namen vind, zal anders zijn als voor jou of voor alle andere hier hetzelfde.

deel van de kritische noot zit ook een randje teleurstelling van uit verwachting, of muziek keuze/smaak gestuurde meningen. Als dan vervolgens de verkoop niet alle 70.000 bezoekers per dag heeft, heeft Pinkpop ook nog eens de lachers op de hand omdat 'het niet uitveroopt'.
En dat zal ook niet veranderen, want ze kunnen het ook nooit goed(genoeg) doen voor iedereen. Er zijn altijd mensen met kritiek.

De kritische noot zit hem er vooral in dat de belangrijkste festivalnamen steevast wel op Rock Werchter maar niet op Pinkpop belanden. Geen Foo's, geen Dua Lipa, geen Linkin Park. Dat is pijnlijk. Het is dan ook niet gek dat de verkoop terugloopt.

Ik vind het ook bijzonder dat de mensen die het meest van dit festival houden hier blijkbaar schouderophalend naar kijken. Je wilt toch dat je favo festival het goed doet?
Feit is dat als jij over bijna alles wat Pinkpop betreft kritiek hebt, en Werchter wel aan jou verwachtingen voldoet. Je naar Werchter moet gaan en niet naar Pinkpop.

Sorry hoor Pinkpop wordt telkens negatief benoemd en op sommige fronten terecht, maar daarnaast prijs je Werchter een beetje de hemel in dat ze het zo goed doen. Ook die zullen hun mankementen hebben. maar als daar jou voorkeur ligt, dan moet je naar Werchter gaan en Pinkpop links laten liggen. Want in de bubbel waar jij in zit kunnen ze niets goed doen krijg ik het gevoel. Hoezo het negatieve overheerst hier.

Feit is dat als jij over bijna alles wat Pinkpop betreft kritiek hebt, en Werchter wel aan jou verwachtingen voldoet. Je naar Werchter moet gaan en niet naar Pinkpop.

Sorry hoor Pinkpop wordt telkens negatief benoemd en op sommige fronten terecht, maar daarnaast prijs je Werchter een beetje de hemel in dat ze het zo goed doen. Ook die zullen hun mankementen hebben. maar als daar jou voorkeur ligt, dan moet je naar Werchter gaan en Pinkpop links laten liggen. Want in de bubbel waar jij in zit kunnen ze niets goed doen krijg ik het gevoel. Hoezo het negatieve overheerst hier.
De reacties op Olivia bij Rock Werchter waren ook niet positief te noemen.

Het is toch niet zo gek? Werchter doet het al jaren beter, ook qua objectieve prestaties (ticketverkoop, binnenhalen van relevante headliners). Dat is zoiets als zeggen "ja maar AZ doet het ook goed hoor!!" Terwijl PSV elk jaar kampioen wordt. Niet erg als je fan bent van AZ, maar PSV doet het wel beter.

• Leuk
Waarderingen: PJ, Davidd en Timmetje
Misschien knalt Muse er wel een tour uit? Pinkpop en Graspop teasen allebei naar snel meer informatie dus er is een kans dat ze dezelfde act delen. Op dit moment zie ik alleen Muse als kandidaat dan.
Muse op Graspop? Dat zou ik best een gedurfde zet vinden.

Aangezien we Fontaines niet gaan krijgen, mogen we dan wel Wunderhorse hebben? Late spot in de tent graag..
Ik vraag me overigens af... Zou het probeersel van afgelopen editie, met een act in de tent tijdens de headliner (Calvin Harris / John Coffey) een vervolg krijgen aankomende editie?

ik kan me voorstellen dat dat nog wel wat mensen naar de tent kan trekken.

Ik vraag me overigens af... Zou het probeersel van afgelopen editie, met een act in de tent tijdens de headliner (Calvin Harris / John Coffey) een vervolg krijgen aankomende editie?

ik kan me voorstellen dat dat nog wel wat mensen naar de tent kan trekken.
Ik zou het sowieso blijven doen, ongeacht hoeveel volk erop afstevent. Het feit dat je iets biedt, is al genoeg.

oh, ik ben wel (voor mijn doen) prima uit mijn dak gegaan gisteren! Dus wat mij betreft zeker een Pinkpop Classic die terug 'moet' komen op Pinkpop...

al betwijfel ik of Pinkpop tegenwoordig nog erg toehapt naar de oude acts en meer bij de nieuwe Q Music of Sky Radio hitjes uitkomt...
Mwah, één zo'n nostalgie act moet wel kunnen toch? Stonden zelfs op Pukkelpop dit jaar. Moest gisteren helaas missen in de Nieuwe Nor.

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Doordat ik de afgelopen dagen flink heb genoten van alle speculaties in deze thread heb ik ook een account aangemaakt om mee te doen. Ik ben een Pinkpop/livemuziek Rookie (vorig jaar voor het eerst PP geweest en dat is erg bevallen). Electronische muziek is echt meer mijn basis en ding (sinds m'n 18e al deze festivals bezocht). Wat betreft namen heb ik niet veel verwachtingen, maar het belangrijkste zou zijn om iets nieuws te ontdekken! Ik heb ook een gouden tip gegeven: Empire of the Sun, NF en The Story So Far. :) Benieuwd naar dinsdag!

Het is toch niet zo gek? Werchter doet het al jaren beter, ook qua objectieve prestaties (ticketverkoop, binnenhalen van relevante headliners). Dat is zoiets als zeggen "ja maar AZ doet het ook goed hoor!!" Terwijl PSV elk jaar kampioen wordt. Niet erg als je fan bent van AZ, maar PSV doet het wel beter.
Ja Werchter heeft het wederom (vooralsnog) goed voor elkaar, maar de nadruk ligt nu wel erg op het negatieve wat Pinkpop betreft en ja er zijn zeker kritiek punten. Maar ergens is er ook vast wel weer een lichtpuntje niet alles hoeft negatief benoemd te worden, overigens weten we nog helemaal niet wat Pinkpop doet, dus het is ook een beetje op de feiten vooruit lopen. Misschien hebben ze het wel heel goed voor elkaar dit jaar en/of in de onderlaag. Ook een beetje het positieve ergens in blijven zien, het hoeft niet alleen maar negatief. Er is al negativiteit genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Maria, DennisvdBr en elo

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread