Pinkpop 2025

Bij Buro Pinkpop hebben ze vandaag toch dubbel gelegen van het lachen. Pagina's vol met Goldband als headliner. Dat hier serieus over gesproken wordt is toch gewoon lachwekkend.
Zullen wel denken fijn als ze dat denken want dan zal het al minder erg zijn als vorig jaar qua reacties

Haha, zit even die reacties op FB te lezen... Coldplay, Lady Gaga, The Smiths (?!), Harry Styles, U2, Oasis, Frank Carter & The Rattlesnakes (kan niet, want hiatus), Radiohead (te moeilijk.....), The Cure (geen festivals), Shaggy (?!), Devin Townsend (op Pinkpop?!), Adele, P!NK (alweer?)... echt weer bewijs dat de meeste mensen helemaal niet bezig zijn met of iets tourt (of realistisch is, of uberhaupt nog een band vormt) maar gewoon maar iets roepen. De halve potentiële Graspop lineup komt voorbij. 😂 Wel echt heel veel Linkin Park, The Cure, Depeche Mode, Sam Fender overigens.

Je kan als groot festival eind Juni ook niet om Linkin Park heen. Vooral nu.
Het is echt een must en het komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Haha, zit even die reacties op FB te lezen... Coldplay, Lady Gaga, The Smiths (?!), Harry Styles, U2, Oasis, Frank Carter & The Rattlesnakes (kan niet, want hiatus), Radiohead (te moeilijk.....), The Cure (geen festivals), Shaggy (?!), Devin Townsend (op Pinkpop?!), Adele, P!NK (alweer?)... echt weer bewijs dat de meeste mensen helemaal niet bezig zijn met of iets tourt (of realistisch is, of uberhaupt nog een band vormt) maar gewoon maar iets roepen. De halve potentiële Graspop lineup komt voorbij. 😂 Wel echt heel veel Linkin Park, The Cure, Depeche Mode, Sam Fender overigens.
Zag Green Day en the Foo's ook nog veelvuldig voorbijkomen

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Open'er heeft ook vandaag de eerste namen eruit gegooid zag ik.
Linkin Park, Raye, Justice, Rufus du Sol en St Vincent...

Ik zou als ik PP was toch wel even chagarijnig zijn als Mojo na vorig jaar Greenday, nu ook LP aan Pinkpop voorbij laat gaan.

Je kunt niet en alle grote namen ergens anders blijven zetten, EN premium prijzen voor pinkpop blijven vragen.

Users who are viewing this thread