Pinkpop 2025

Graspop komt ook komende week met nieuws, zouden ze dan toch iets delen samen?
Maar samen delen hoeft natuurlijk niet te betekenen bij beiden headliner te zijn, dus dat kunnen er dan meerdere zijn toch? Indd korn, within Temptation, Volbeat, Evanescence uhm ja noem ze maar die op beiden kunnen staan maar niet perse als headliner.

Maar samen delen hoeft natuurlijk niet te betekenen bij beiden headliner te zijn, dus dat kunnen er dan meerdere zijn toch? Indd korn, within Temptation, Volbeat, uhm ja noem ze maar die op beiden kunnen staan maar niet perse als headliner.
Maar zo'n naam gaat Pinkpop natuurlijk niet als eerste delen.

Was het vorig jaar niet zo, dat de eerste bekend werd gemaakt bij rtl boulevard en dat was toen volgens mij Davina Michelle en nog een rits andere toch als ik even in het geheugen graaf is dat de eerste geweest toen. Of ik heb het even mis.

Was het vorig jaar niet zo, dat de eerste bekend werd gemaakt bij rtl boulevard en dat was toen volgens mij Davina Michelle en nog een rits andere toch als ik even in het geheugen graaf is dat de eerste geweest toen. Of ik heb het even mis.
Boulevard mocht de avond voor de bekendmaking davina Michelle bekend maken daarna kwam in de ochtend 27 namen met dus davina erbij en alle grote namen

Maar Maneskin vind je dan wel een volwaardig headliner?
Nee. Ook niet. Maar BHG hangt nog bijvoorbeeld onder Sum41, The Offspring etc. Allemaal niet relevant.
The ballad of Chasey Lain, The Bad touch, Fire water Burn zijn echte klassiekers. Leuk voor in de namiddag maar geen headlinermateriaal. Ook nooit geweest. Lowlands 2004 om 13.00 in de Alpha 1997 ook ergens in de vooravond

Dus kunnen we hier uit concluderen dat het hinten op, niet perse hoeft te hinten naar een van de headliners
Ik hoop het maar. Maar Goldband stond twee jaar geleden ook op PP, dus wat dat betreft hoeft hun komst niet met toeters en bellen aangekondigd te worden, dus dat vind ik dan wel weer een beetje raar.

Niet populaire mening denk ik, maar liever Goldband headliner dan een hoop recente headliners. Zeker als daarmee wat budget overblijft voor sterke Ziggo acts op andere slots.

• Haha
Waarderingen: jeff250381
Niet populaire mening denk ik, maar liever Goldband headliner dan een hoop recente headliners. Zeker als daarmee wat budget overblijft voor sterke Ziggo acts op andere slots.
Niet populair nee. Dat klopt ;)

Maar; als ze dat durven. Laat ze dan aub ook een New Order/London Grammar/Jack White ofzo TEGELIJK spelen. Zo wordt die drang naar goede headliners, breed gedragen ook wat minder. Het is hier vandaag vaker geopperd dat je op Pinkpop gewoon geen keuze hebt wanneer de headliner speelt. Ik vind dat ook wel een manco.

• Leuk
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread