Pinkpop 2025

Er wordt op dit forum nog dikwijls minachtend gedaan over bijvoorbeeld Robbie Williams (optreden op PP in 2023 was inderdaad megaslecht), Imagine dragons,.... maar TW Classic verkoopt wel op 1,5 uur uit! En de verkoop van ID in de Arena en Werchter Boutique loopt ook niet slecht schijnt... Dus ja... misschien zitten hier dan toch niet de kenners en is de muzieksmaak van velen toch een stuk breder dan dat men denkt?

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Er wordt op dit forum nog dikwijls minachtend gedaan over bijvoorbeeld Robbie Williams (optreden op PP in 2023 was inderdaad megaslecht), Imagine dragons,.... maar TW Classic verkoopt wel op 1,5 uur uit! En de verkoop van ID in de Arena en Werchter Boutique loopt ook niet slecht schijnt... Dus ja... misschien zitten hier dan toch niet de kenners en is de muzieksmaak van velen toch een stuk breder dan dat men denkt?
Opzich heeft de kwaliteit van een act (iets wat misschien ook iets persoonlijks is) ook niet altijd te maken met of iets uitverkocht raakt toch?

Goldband verkoopt ook gewoon 2x een Ziggo Dome uit, terwijl dat toch echt vrij weinig met kwaliteitsmuziek te maken heeft en het echt belachelijk zou zijn als die Pinkpop gaan headlinen.. (en ja ik was één van de mensen die ook aanwezig was in de Ziggo).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jeff250381
Het zou me echt verbazen als Pinkpop na t fiasco van Goldband op Lowlands ze als headliner durft te boeken... Hoorde achteraf veel semi-negatieve dingen erover, met name de afloop.

Als ik uit de video aanwijzingen moet halen dan kom ik uit op Korn.
1. De ladder, Korn heeft namelijk een nummer dat heet Shoots And Ladders.
2. De presentator draagt een Adidas vest wat ook kan verwijzen naar Korn.
Wellicht vergezocht, maar omdat Korn op Download staat zeker niet onmogelijk.

Als ik uit de video aanwijzingen moet halen dan kom ik uit op Korn.
1. De ladder, Korn heeft namelijk een nummer dat heet Shoots And Ladders.
2. De presentator draagt een Adidas vest wat ook kan verwijzen naar Korn.
Wellicht vergezocht, maar omdat Korn op Download staat zeker niet onmogelijk.
Die draagt volgens mij altijd Adidas.
En daarnaast is Korn geen headliner voor pinkpop

Kan niet anders inderdaad.
T-Mobile Applause GIF by Magenta

Users who are viewing this thread