Pinkpop 2025

Wie puzzelt er mee of ben ik de enige die hier wat achter zoekt??
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??

Verbouwing?? Andere locatie?? Of heeft dit met een band/artiest te maken?
Ze zijn echt niet meer aan het verbouw, zitten nu al een tijdje in dit kantoor. Dus hier zitten vast hints in. De poster is van '88, eerste keer in Landgraaf. Die hangt normaal op, staat niet zo maar op dat kastje. Red Hot Chili Peppers staan daar op.
Zit Tool hier wellicht ook nog als een hint in...

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Mensen nog idee over terrein veranderingen? Tijd voor weer een normaal doorloop naar alle podiums bij uitverkochten dagen.
Misschien een kleedjes en stoeltjesverbod invoeren, zodat mensen meer gaan rondlopen, zou een hoop schelen.

Zonder gekheid, ik zou gewoon weer terug gaan naar de oude opzet. Tent naast Mainstage en andere podium omdraaien. En miss stage 4 makkelijker bereikbaar maken, maar dat zal lastig worden denk ik.

Mensen nog idee over terrein veranderingen? Tijd voor weer een normaal doorloop naar alle podiums bij uitverkochten dagen.
Zeker. Als ze echt geld willen verdienen aan een VIP deck, maak het dan mogelijk om dat ding backstage te zetten. Lekker koffie leuten met de artiesten voor een paar honderd euro extra. En dan inderdaad als de sodemieter die doorloop terug. Desnoods laat je het Noord Podium zo staan, maar er aan twee kanten omheen kunnen is echt een must...

Hmmm ik zit net te denken aan Fall out Boy. Vorig jaar heb ik ze op het I heart festival in Las Vegas gezien. Zou geweldig zijn als ze eens naar Nederland komen, maar touren bijna niet.
Of the 1975?

Wie weet?

RCHCP lijkt me dan toch een zekerheidje? Zit ook precies achter die hand verborgen, om het er niet al te dik bovenop te leggen.

IMG_4764.jpeg

• Haha
Waarderingen: elo
RCHCP lijkt me dan toch een zekerheidje? Zit ook precies achter die hand verborgen, om het er niet al te dik bovenop te leggen.
Die stonden er in 2023 ook al. Lijkt me veelste snel om die weer te laten headlinen. Daarnaast ook geen nieuw album wat er aan komt toch? zie ik toch nog liever een Muse of Olivia Rodrigo .

Die stonden er in 2023 ook al. Lijkt me veelste snel om die weer te laten headlinen. Daarnaast ook geen nieuw album wat er aan komt toch? zie ik toch nog liever een Muse of Olivia Rodrigo .

Eens maar zie niet zo snel een andere plausibele reden voor die poster.

Betekenen de hints niet dat ze gaan verhuizen naar een nieuw terrein/of alles op de schop gaan gooien? Poster van eerste editie in Landgraaf, verbouw materialen en de omgeving die volgens mij niet echt meer meewerkt qua camping terreinen.

Betekenen de hints niet dat ze gaan verhuizen naar een nieuw terrein/of alles op de schop gaan gooien? Poster van eerste editie in Landgraaf, verbouw materialen en de omgeving die volgens mij niet echt meer meewerkt qua camping terreinen.
Zou wel een flinke stunt zijn als ze nu niet meer in Landgraaf gaan houden, haha

Precies! Zoiets zou best kunnen, ook die roze voorhamer bij de deur opening.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Wie puzzelt er mee of ben ik de enige die hier wat achter zoekt??
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??

Verbouwing?? Andere locatie?? Of heeft dit met een band/artiest te maken?
ik denk dat alleen de klok relevant is

Users who are viewing this thread