Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3FM is nu ineens ook into Sam Fender. Voor mijn gevoel krijgen veel acts die op Pinkpop staan veel airtime bij 3FM. Dus wie weet heeft PP Sam toch ook gestrikt voor komend jaar.
Een tip suggereert ook dat je iemand ergens op wijst waar die nog niet vanaf weet. Altijd bijzonder om dan bijvoorbeeld Nothing But Thieves te noemen. Leuker zou zijn als je een tip moet geven over een kleinere act waarvan je denkt dat die op doorbreken staat. Dus wat regels toevoegen, bijvoorbeeld een band met maximaal twee albums of zo.
Tegelijkertijd heb ik niet altijd de hoogste pet op van de boekers bij Pinkpop. Kan geen kwaad er even op te wijzen dat Linkin Park weer aan de slag is ,
Wie puzzelt er mee of ben ik de enige die hier wat achter zoekt??
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??
Verbouwing?? Andere locatie?? Of heeft dit met een band/artiest te maken?
Ook maar even de gouden tip ingevuld voor wat minder bekende namen:
- Frytz (geweldig optreden op DTRH dit jaar, kan prima op Stage 4)
- The Chats (goeie opener voor de tent of Noord)
- Käärijä (na Joost en Dadi Freyr de volgende meme-able Songfestival act, kan niet missen toch?)
Ook maar even de gouden tip ingevuld voor wat minder bekende namen:
- Frytz (geweldig optreden op DTRH dit jaar, kan prima op Stage 4)
- The Chats (goeie opener voor de tent of Noord)
- Käärijä (na Joost en Dadi Freyr de volgende meme-able Songfestival act, kan niet missen toch?)
Straks hebben ze een mega goed onderlaag. De reden dat ik dit jaar ging waren niet headliners maar alles er omheen. Zijn meer mensen die dat doen? Want het lijkt echt als of de headliner heilig is.
Ik ga ook voor een heel programma, maar voor het geld van een Pinkpop of RW wil je er wel altijd nog een goede headliner of 2 bij.
Daarnaast valt Pinkpop juist door hun onderlaag heel snel af. Op sommige momenten 3 artiesten tegelijk, dan een half uur slechts 1 naam aant spelen, niets tijdens de headliner en heel veel Nederlandse artiesten, die ik niet met een major rijm, maar meer met lokale, gratis dagfestivals enz.
Poh dacht ff village people een grapje was maar zie nu dat ze dus nog touren, en daarbij ook nog eens 22 juni in Parijs zijn. En 8 juni en 4 juli weer data in de VS hebben