Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb eigenlijk nooit het idee gehad dat er ook maar iets gedaan werd met de gouden tips. En dat het meer een soort initiatief is om interactie te krijgen op de socials.
Heb eigenlijk nooit het idee gehad dat er ook maar iets gedaan werd met de gouden tips. En dat het meer een soort initiatief is om interactie te krijgen op de socials.
Heb precies het zelfde. Dan zeggen ze kijk we luisteren naar de gouden tip nothing but thieves staat er. Nee die stonden er sowieso wel en worden puur veel aangevraagd omdat ze ook populair zijn.
Heb precies het zelfde. Dan zeggen ze kijk we luisteren naar de gouden tip nothing but thieves staat er. Nee die stonden er sowieso wel en worden puur veel aangevraagd omdat ze ook populair zijn.
Een tip suggereert ook dat je iemand ergens op wijst waar die nog niet vanaf weet. Altijd bijzonder om dan bijvoorbeeld Nothing But Thieves te noemen. Leuker zou zijn als je een tip moet geven over een kleinere act waarvan je denkt dat die op doorbreken staat. Dus wat regels toevoegen, bijvoorbeeld een band met maximaal twee albums of zo.
Een tip suggereert ook dat je iemand ergens op wijst waar die nog niet vanaf weet. Altijd bijzonder om dan bijvoorbeeld Nothing But Thieves te noemen. Leuker zou zijn als je een tip moet geven over een kleinere act waarvan je denkt dat die op doorbreken staat. Dus wat regels toevoegen, bijvoorbeeld een band met maximaal twee albums of zo.
jaa precies, het zou ook wat zijn dat iemand invult bij de gouden tip Nothing But Thieves, en dat er dan iemand bij bureau Pinkpop wakker schrikt en denkt, hmm Nothing But Thieves, even opzoeken op Spotify en kijken of het wat voor ons is...
Een openingsact voor stage 4 als gouden tip moeten doorgeven is dan een stuk leuker inderdaad.
Nounounou
Ik schat ze hetzelfde in als bv Simple Plan op Werchter. Ze hebben het in de zeroes goed gedaan! En de Bloodhound Gang heeft echt wel wat grote hits.
Een uur meebléren op de main rond 16:00. Iedereen blij.
Ik juich het toe. Ik heb ze meer dan 10 jaar geleden op de Zwarte Cross gezien, ik heb me heerlijk vermaakt. (perfecte festival voor hen trouwens, en zo kunnen ze op tal van festivals opduiken)
Wie puzzelt er mee of ben ik de enige die hier wat achter zoekt??
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??
Verbouwing?? Andere locatie?? Of heeft dit met een band/artiest te maken?
jaa precies, het zou ook wat zijn dat iemand invult bij de gouden tip Nothing But Thieves, en dat er dan iemand bij bureau Pinkpop wakker schrikt en denkt, hmm Nothing But Thieves, even opzoeken op Spotify en kijken of het wat voor ons is...
Een openingsact voor stage 4 als gouden tip moeten doorgeven is dan een stuk leuker inderdaad.
Precies, als komend jaar Mallory Knox op stage 4 staat heb ik toch het idee dat het door mijn tip komt
Zo zijn er vast ook mensen die vorig jaar NBT hebben ingevuld en denken dat die er staan door hun gouden tip
Dat niet , maar de bassist was voor de verandering wel een fles Jagermeister aan het atten in zn blote kont met alleen een USA vlag voor zn "kleine gitaar."
Samen met de podium presentator trouwens, die konden ze daarna wegdragen meen ik hahaa.
Straks hebben ze een mega goed onderlaag. De reden dat ik dit jaar ging waren niet headliners maar alles er omheen. Zijn meer mensen die dat doen? Want het lijkt echt als of de headliner heilig is.
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??