Pinkpop 2025

Heb eigenlijk nooit het idee gehad dat er ook maar iets gedaan werd met de gouden tips. En dat het meer een soort initiatief is om interactie te krijgen op de socials.
Ja, mocht de uitkomst toevallig passen met nog een aan te kondigen naam, is het handig. Anders gaat het gewoon geruisloos voorbij, toch?

Heb eigenlijk nooit het idee gehad dat er ook maar iets gedaan werd met de gouden tips. En dat het meer een soort initiatief is om interactie te krijgen op de socials.
Heb precies het zelfde. Dan zeggen ze kijk we luisteren naar de gouden tip nothing but thieves staat er. Nee die stonden er sowieso wel en worden puur veel aangevraagd omdat ze ook populair zijn.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Nou 19-11 de eerste namen volgens de wekker dus net voor de verkoop van Werchter, misschien dat Werchter tegelijk wat dropt

Heb precies het zelfde. Dan zeggen ze kijk we luisteren naar de gouden tip nothing but thieves staat er. Nee die stonden er sowieso wel en worden puur veel aangevraagd omdat ze ook populair zijn.
Een tip suggereert ook dat je iemand ergens op wijst waar die nog niet vanaf weet. Altijd bijzonder om dan bijvoorbeeld Nothing But Thieves te noemen. Leuker zou zijn als je een tip moet geven over een kleinere act waarvan je denkt dat die op doorbreken staat. Dus wat regels toevoegen, bijvoorbeeld een band met maximaal twee albums of zo.

Dit denk ik trouwens ook.

En dan komen met een Chef'special oid omdat daar 'zo vaak' op is gestemd, om de bezoeker toch een gevoel te geven dat de gouden tip er toe doet.

Een tip suggereert ook dat je iemand ergens op wijst waar die nog niet vanaf weet. Altijd bijzonder om dan bijvoorbeeld Nothing But Thieves te noemen. Leuker zou zijn als je een tip moet geven over een kleinere act waarvan je denkt dat die op doorbreken staat. Dus wat regels toevoegen, bijvoorbeeld een band met maximaal twee albums of zo.
jaa precies, het zou ook wat zijn dat iemand invult bij de gouden tip Nothing But Thieves, en dat er dan iemand bij bureau Pinkpop wakker schrikt en denkt, hmm Nothing But Thieves, even opzoeken op Spotify en kijken of het wat voor ons is...

Een openingsact voor stage 4 als gouden tip moeten doorgeven is dan een stuk leuker inderdaad.

Laatst bewerkt:
Ach het geeft mensen het idee dat ze invloed hebben op de line-up. Effectief zal daar niet veel van terecht komen nee.

Bloodhound gang, die eendagsvlieg die begin zeroes wat leuke hitjes had maar al 20 jaar niks relevants heeft?
Nounounou
Ik schat ze hetzelfde in als bv Simple Plan op Werchter. Ze hebben het in de zeroes goed gedaan! En de Bloodhound Gang heeft echt wel wat grote hits.
Een uur meebléren op de main rond 16:00. Iedereen blij.

Ik juich het toe. Ik heb ze meer dan 10 jaar geleden op de Zwarte Cross gezien, ik heb me heerlijk vermaakt. (perfecte festival voor hen trouwens, en zo kunnen ze op tal van festivals opduiken)

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Wie puzzelt er mee of ben ik de enige die hier wat achter zoekt??
19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??

Verbouwing?? Andere locatie?? Of heeft dit met een band/artiest te maken?

Bijlagen

• Screenshot_20241115_113323_Facebook.jpg
    Screenshot_20241115_113323_Facebook.jpg
    171,4 KB · Weergaven: 53
  • Leuk
jaa precies, het zou ook wat zijn dat iemand invult bij de gouden tip Nothing But Thieves, en dat er dan iemand bij bureau Pinkpop wakker schrikt en denkt, hmm Nothing But Thieves, even opzoeken op Spotify en kijken of het wat voor ons is...

Een openingsact voor stage 4 als gouden tip moeten doorgeven is dan een stuk leuker inderdaad.
Precies, als komend jaar Mallory Knox op stage 4 staat heb ik toch het idee dat het door mijn tip komt
Zo zijn er vast ook mensen die vorig jaar NBT hebben ingevuld en denken dat die er staan door hun gouden tip

• Leuk
En BTW (nee niet de wel of niet verhoging, maar de By The Way versie.)
einddelijk zicht op namen.

Ik zeg Muse - Justin Timberlake - Olivia.
ik sluit me dus vooral aan bij eerder genoemd

• Leuk
Waarderingen: mattman
Stonden ze toen ook op het podium te pissen enzo?
Dat niet , maar de bassist was voor de verandering wel een fles Jagermeister aan het atten in zn blote kont met alleen een USA vlag voor zn "kleine gitaar."
Samen met de podium presentator trouwens, die konden ze daarna wegdragen meen ik hahaa.

19:11 op de klok (de datum van de aftelklok) maar wat betekent het schilderstrapje, de helm, gehoorbescherming??

De stukadoors uit den Haag, Goldband die gaan headlinen confirmed
Nee ik heb geen flauw idee..

• Verdrietig
Waarderingen: Maria

Dat hun affiche een bouwwerf is?

Kan niet anders, The Village People!!!! IMCA wordt geschreeuwd over Landgraaf

• Haha
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread