Pinkpop 2025

ik denk dat alleen de klok relevant is
Niet zo moeilijk die klok. 19.11. Dat is dinsdag. Pinkpop gaat dan de line up bekend maken. Dit klopt ook met de countdown op de site.

Het zou mij niet verbazen als ook Gold Band in de hints zit.
- bouw materiaal
- gouden hand.

Ik denk dat de poster afleiding is.

Wellicht maakt Gold Band de line up bekend?

( deel line up, ze maken nooit alles in één keer bekend)

Durf Poppy ook wel met een fatsoenlijke stift op te schrijven. Zo'n typische Pinkpop act in het verlengde van Electric Callboy. Ene kant toegankelijk andere kant weer behoorlijk stevig als ze die scheur openzet. Ook lekker misleidende naam en verschijning, gaat in Landgraaf vast en zeker werken.

Durf Poppy ook wel met een fatsoenlijke stift op te schrijven. Zo'n typische Pinkpop act in het verlengde van Electric Callboy. Ene kant toegankelijk andere kant weer behoorlijk stevig als ze die scheur openzet. Ook lekker misleidende naam en verschijning, gaat in Landgraaf vast en zeker werken.
Gedurfd, Jera had ze afgelopen donderdag namelijk al bijna aangekondigd en de verwachting is dat dit komende donderdag alsnog gaat gebeuren

Zie die ook nog wel op Jera staan

Niet zo moeilijk die klok. 19.11. Dat is dinsdag. Pinkpop gaat dan de line up bekend maken. Dit klopt ook met de countdown op de site.

Het zou mij niet verbazen als ook Gold Band in de hints zit.
- bouw materiaal
- gouden hand.

Ik denk dat de poster afleiding is.

Wellicht maakt Gold Band de line up bekend?

( deel line up, ze maken nooit alles in één keer bekend)
Ooh, ik krijg hier bijna buikpijn van. Laat Goldband toch aub geen al te grote rol spelen op PP...

Ik houd het op Justin Timberlake - Sam Fender - Muse

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Landgraver
Gedurfd, Jera had ze afgelopen donderdag namelijk al bijna aangekondigd en de verwachting is dat dit komende donderdag alsnog gaat gebeuren
Spiritbox daarentegen zie ik wel gebeuren op Pinkpop. Die zitten het Jera weekend klem om met Linkin Park naar Arnhem en Londen te gaan. Denk niet dat ze daar nog een Jera show tussen gaan krijgen.

Users who are viewing this thread