Pinkpop 2025

Bij Buro Pinkpop hebben ze vandaag toch dubbel gelegen van het lachen. Pagina's vol met Goldband als headliner. Dat hier serieus over gesproken wordt is toch gewoon lachwekkend.
Zullen wel denken fijn als ze dat denken want dan zal het al minder erg zijn als vorig jaar qua reacties

Haha, zit even die reacties op FB te lezen... Coldplay, Lady Gaga, The Smiths (?!), Harry Styles, U2, Oasis, Frank Carter & The Rattlesnakes (kan niet, want hiatus), Radiohead (te moeilijk.....), The Cure (geen festivals), Shaggy (?!), Devin Townsend (op Pinkpop?!), Adele, P!NK (alweer?)... echt weer bewijs dat de meeste mensen helemaal niet bezig zijn met of iets tourt (of realistisch is, of uberhaupt nog een band vormt) maar gewoon maar iets roepen. De halve potentiële Graspop lineup komt voorbij. 😂 Wel echt heel veel Linkin Park, The Cure, Depeche Mode, Sam Fender overigens.

Je kan als groot festival eind Juni ook niet om Linkin Park heen. Vooral nu.
Het is echt een must en het komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Haha, zit even die reacties op FB te lezen... Coldplay, Lady Gaga, The Smiths (?!), Harry Styles, U2, Oasis, Frank Carter & The Rattlesnakes (kan niet, want hiatus), Radiohead (te moeilijk.....), The Cure (geen festivals), Shaggy (?!), Devin Townsend (op Pinkpop?!), Adele, P!NK (alweer?)... echt weer bewijs dat de meeste mensen helemaal niet bezig zijn met of iets tourt (of realistisch is, of uberhaupt nog een band vormt) maar gewoon maar iets roepen. De halve potentiële Graspop lineup komt voorbij. 😂 Wel echt heel veel Linkin Park, The Cure, Depeche Mode, Sam Fender overigens.
Zag Green Day en the Foo's ook nog veelvuldig voorbijkomen

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Open'er heeft ook vandaag de eerste namen eruit gegooid zag ik.
Linkin Park, Raye, Justice, Rufus du Sol en St Vincent...

Laten we nou eerst maar eens dinsdag 11.00 afwachten. Waar ze mee komen. Dan alleen maar Pinkpop te bekritiseren. Wat ze niet hebben.

Ik vindt het absoluut niet erg dat Linkin Park er niet staat. Nieuwe album is best ok, maar de zang met Emily is ondanks dat ze ‘t goed doet is wennen. Chester is gewoon niet te vervangen.

Ze komen echt wel met mooie namen.

Laatst bewerkt:
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en DennisvdBr
Laten we nou eerst maar eens dinsdag 11.00 afwachten. Waar ze mee komen. Dan alleen maar Pinkpop te bekritiseren. Wat ze niet hebben.

Ik vindt het absoluut niet erg dat Linkin Park er niet staat. Nieuwe album is best ok, maar de zang met Emily is ondanks dat ze ‘t goed doet wennen. Chester is gewoon niet te vervangen.

Ik vind het wel jammer dat ze er niet staan! En ben benieuwd naar de namen.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Ik vindt het absoluut niet erg dat Linkin Park er niet staat. Nieuwe album is best ok, maar de zang met Emily is ondanks dat ze ‘t goed doet is wennen. Chester is gewoon niet te vervangen.

Ik geloof niet echt in dit soort posts. Kan me niet voorstellen dat dit niet gewoon een soort copium is net als vorig jaar met Foo Fighters (en Dua Lipa).

Het kan best dat het je echt niet uit maakt, he, dit is niet persoonlijk naar jou gericht, maar Pinkpop heeft gewoon weer dé grote naam niet, ook nog eens gitaren, alle popnamen a la Olivia Rodrigo worden afgeschoten, want het moet gitaren zijn en het liefst de gevestigde gitaren. En dan lopen ze die gevestigde gitaarnaam mis, en dan is het “ja, nee, die muziek is toch niet zo goed”…

Nogmaals niet persoonlijk op jou gericht, maar zie dit vaker voorbij komen hier, soort verdedigingsmechanisme om het goed te praten

Natuurlijk hebben ze er wat moois van gemaakt. Tenminste daar streven ze wel naar natuurlijk. Maar het vervelende is wel dat we al weten dat ze toch wat goede headliners om allerlei redenen zijn misgelopen. Dan krijg je wat negatieve reacties wat natuurlijk ook te begrijpen is.
Muse Justin Timberlake en Sam Fender zet Ik maar op in.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Oasiss

Zeker, en ja ik ben een old school guy / gitaarliefhebber.Kijk ook niet alleen naar de headliners zowel vroeger als nu.Eens kijken met wat ze komen dinsdag ,tijd genoeg om dan onze meningen te ventileren.

Het is toch gewoon een feit dat ze dit jaar wéér de band die ze hadden moeten hebben laten lopen? Er komt vast iets anders moois voor in de plaats maar laten we niet net doen alsof dat voor het festival niet jammer is.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
eens...

en ze komen vast met mooie namen, maar ik betwijfel of de namen ook mooi zijn voor iedereen in dit topic?
want wat ik mooie namen vind, zal anders zijn als voor jou of voor alle andere hier hetzelfde.

deel van de kritische noot zit ook een randje teleurstelling van uit verwachting, of muziek keuze/smaak gestuurde meningen. Als dan vervolgens de verkoop niet alle 70.000 bezoekers per dag heeft, heeft Pinkpop ook nog eens de lachers op de hand omdat 'het niet uitveroopt'.

Maar we gaan dat gewoon lekker goed praten he @RalphiePinkpop 😜😉🎩🐰

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Het is toch gewoon een feit dat ze dit jaar wéér de band die ze hadden moeten hebben laten lopen? Er komt vast iets anders moois voor in de plaats maar laten we niet net doen alsof dat voor het festival niet jammer is.
Met dank aan Mojo/Live Nation,heers en verdeel....

deel van de kritische noot zit ook een randje teleurstelling van uit verwachting, of muziek keuze/smaak gestuurde meningen. Als dan vervolgens de verkoop niet alle 70.000 bezoekers per dag heeft, heeft Pinkpop ook nog eens de lachers op de hand omdat 'het niet uitveroopt'.
De kritische noot zit hem er vooral in dat de belangrijkste festivalnamen steevast wel op Rock Werchter maar niet op Pinkpop belanden. Geen Foo's, geen Dua Lipa, geen Linkin Park. Dat is pijnlijk. Het is dan ook niet gek dat de verkoop terugloopt.

Ik vind het ook bijzonder dat de mensen die het meest van dit festival houden hier blijkbaar schouderophalend naar kijken. Je wilt toch dat je favo festival het goed doet?

Natuurlijk hebben ze er wat moois van gemaakt. Tenminste daar streven ze wel naar natuurlijk. Maar het vervelende is wel dat we al weten dat ze toch wat goede headliners om allerlei redenen zijn misgelopen. Dan krijg je wat negatieve reacties wat natuurlijk ook te begrijpen is.
Muse Justin Timberlake en Sam Fender zet Ik maar op in.
Muse, Justin Timberlake, Linkin Park had toch een ander kaliber geweest. En zet Sam Fender dan als Noordafsluiter 😀.

Ik vind het ook bijzonder dat de mensen die het meest van dit festival houden hier blijkbaar schouderophalend naar kijken.
kwestie van kijken naar de namen die Pinkpop dan weer wel heeft... simpel

als je dan de vergelijking wil maken, daar zijn jaarlijks ook namen bij die Rock Werchter dan weer niet heeft, wel Ed Sheeran, wel Robbie Williams, wel P!nk en dat maakt het imo totaal niet pijnlijk!

(dus ja, dan haal ik wel mijn schouders op om zulke reacties)

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread