Pinkpop 2025

Een dagje Pinkpop is niet veel duurder dan een ticket Gelredome, dus zullen genoeg naar Pinkpop dan gaan of zelfs beide. Ik geloof er verder niet in, die overgebleven datum wordt Hellfest en Muse neemt de plek in van LP
Blijf het ook gewoon ongelooflijk vinden dat Pinkpop deze plank missloeg haha.

persoonlijk vind ik geen plank mis geslagen 😁
Dé (misschien wel meest gewilde) band die je dit seizoen kon binnenhalen en waar je een shitload aan kaarten mee verkoopt hebben ze niet weten binnen te hengelen. Ze staan net na het festival nu in Gelredome en waren, in elk geval zoals het nu lijkt, gewoon beschikbaar tijdens het Pinkpopweekend.

Als dat niet de plank misslaan is weet ik niet wat dat dan wel is.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Oasiss
Na het lezen van de laatste 25 pagina's, en wat andere feitjes hier op het podium, kom ik tot het volgende.
Headliners in willekeurige volgorde: Muse, Olivia Rodrigo, Justin Timberlake (of Linkin Park ipv die laatste, ipv een extra show in het Gelredome, omdat het prima past in de agenda en omdat het in mijn ogen best logisch zou zijn om 2 festivalshows achter elkaar te spelen qua productie (I-days op 24 juni)
Sub-headliners in willekeurige volgorde: Bryan Adams, Goldband, Idles, Sam Fender, Rufus du Sol, Raye, Korn, Iggy Pop, Justice
Het zou echter ook nog kunnen dat ze een van de 2 pop headliners ook zijn misgelopen omdat er nog een zaalshow wordt aangekondigd, en i.p.v. de oorspronkelijke headliner (Foo Fighters) David Guetta is geboekt :)

Als we er eens voor de gein vanuit gaan dat Graspop en PP een headliner samen delen, wie zou dat kunnen zijn, een band die nog niets heeft aangekondigd en groot genoeg is voor beide? Guns and Roses? Volbeat? Bon Jovi? Avenged Sevenfold?

Als we er eens voor de gein vanuit gaan dat Graspop en PP een headliner samen delen, wie zou dat kunnen zijn, een band die nog niets heeft aangekondigd en groot genoeg is voor beide? Guns and Roses? Volbeat? Bon Jovi? Avenged Sevenfold?
Dan kom in situaties als Muse op Graspop of Slipknot of Pinkpop. Weet niet welke het minst waarschijnlijk is.
AC/DC zou natuurlijk wel op beide op het wensenlijstje staan, maar die spelen normaal geen enkel festival

Dan kom in situaties als Muse op Graspop of Slipknot of Pinkpop. Weet niet welke het minst waarschijnlijk is.
AC/DC zou natuurlijk wel op beide op het wensenlijstje staan, maar die spelen normaal geen enkel festival
Dat zou een Mega stunt zijn. Dat had onder Jan nog wel kunnen gebeuren. Nu alleen maar Wishful Thinking.

De enige realistische optie lijkt me dan toch Muse.
GNR tourt niet (hoop ik)
Volbeat en Avenged Sevenfold zijn geen Pinkpop headliners.
Bon Jovi is al helemaal een horror scenario, zie pinkpop dat ook echt niet boeken.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread