Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht echt een goedverkopende NL act (de Jeugd met hun jubileum, Goldband of een wildcard) als headliner, met daarachter Martin Garrix. We zullen zien.
Wanneer gaat Goldband beginnen afglijden? Na komende zomer?
Was wel 'eens geinig' 2 jaar geleden. Maar het vet is van de soep hoor, voor zover het dat had.
Ik verwacht echt een goedverkopende NL act (de Jeugd met hun jubileum, Goldband of een wildcard) als headliner, met daarachter Martin Garrix. We zullen zien.
Guns N' Roses tourt inderdaad niet als de geruchten kloppen. AC/DC zou de Noord-Amerikaanse leg opnieuw met Axl Rose ingaan. Het is niet duidelijk of Rose net als een paar jaar geleden Johnson vervangt, of dat ze allebei enkele nummers zingen/samen zingen.
Guns N' Roses tourt inderdaad niet als de geruchten kloppen. AC/DC zou de Noord-Amerikaanse leg opnieuw met Axl Rose ingaan. Het is niet duidelijk of Rose net als een paar jaar geleden Johnson vervangt, of dat ze allebei enkele nummers zingen/samen zingen.
De gedachte van Aphex Twin op Pinkpop. Dan mogen ze die op Noord zetten en dan verkoop je aan mij in ieder geval een dagticket om de gezichten van de kleedjesliggers te zien.
De gedachte van Aphex Twin op Pinkpop. Dan mogen ze die op Noord zetten en dan verkoop je aan mij in ieder geval een dagticket om de gezichten van de kleedjesliggers te zien.
Volbeat / progidy
Timberlake / twenty one pilots
Muse / Bryan adams
biffy clyro
Jimmy eat world
Idles
Iggy pop
eagles of death metal
steel panther
rise against
Turnstile
frank turner
jinjer
son mieux
Suzanne en Freek
racoon
Kane
Roxy Dekker
bankzitters
Jeugd
Bee Gees tribute
Al 227 pagina's hebben we vol weten te schrijven, voordat we een naam hebben (Janet Livv niet meegeteld). En zelfs geen officiële leak door iemand weten te ontdekken.