Pinkpop 2025

Volbeat / progidy
Timberlake / twenty one pilots
Muse / Bryan adams
biffy clyro
Jimmy eat world
Idles
Iggy pop
eagles of death metal
steel panther
rise against
Turnstile
frank turner
jinjer
son mieux
Suzanne en Freek
racoon
Kane
Roxy Dekker
bankzitters
Jeugd
Bee Gees tribute
Bee gees tribute? Zou dan eerder de
Creedence Clearwater Revival
Band tribute verwachten op Pinkpop denk ik. Jeugd is vorig jaar geweest.

Al 227 pagina's hebben we vol weten te schrijven, voordat we een naam hebben (Janet Livv niet meegeteld). En zelfs geen officiële leak door iemand weten te ontdekken.
Eigenlijk mogen we niet meer in naam van festIiLEAKS hier onze kul verkondigen..

• Haha
Waarderingen: Rolo
Al 227 pagina's hebben we vol weten te schrijven, voordat we een naam hebben (Janet Livv niet meegeteld). En zelfs geen officiële leak door iemand weten te ontdekken.
Volbeat / progidy
Timberlake / twenty one pilots
Muse / Bryan adams
biffy clyro
Jimmy eat world
Idles
Iggy pop
eagles of death metal
steel panther
rise against
Turnstile
frank turner
jinjer
son mieux
Suzanne en Freek
racoon
Kane
Roxy Dekker
bankzitters
Jeugd
Bee Gees tribute
Dan neem ik aan dat ze wachten op de bevestiging/bekendmaking van Volbeat. Die worden nog nergens genoemd zelfs niet bij Copenhell en daar zou ik ze dan toch eerder verwachten als headliner. Twenty One Pilots hebben niks meer staan na 14 mei

• Leuk
Waarderingen: colette283
Dan neem ik aan dat ze wachten op de bevestiging/bekendmaking van Volbeat. Die worden nog nergens genoemd zelfs niet bij Copenhell en daar zou ik ze dan toch eerder verwachten als headliner. Twenty One Pilots hebben niks meer staan na 14 mei
Als dat zo is, dan zal het nieuwe album ook wel snel volgen denk ik.
Maar Volbeat is al eerder voorbij gekomen om Graspop af te sluiten (maar dat is op pp geen headliner)

Klein gokje:

Muse - Olivia - Timberlake
Oscar atw - Bryan Adams - Weezer
Goldband - IDLES - A7X

Bryan Adams als sub, nee joh die mag heel graag komen en natuurlijk gewoon als headliner. Hij is super goed en shows van ‘m zijn altijd te gek!!

Nog even geduld ben echt zo benieuwd!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paddy
Bryan Adams is zeker nog een grote naam, maar als die Pinkpop gaat headlinen, dan vind ik dat echt wel een treurige stap als grootste popfestival van NL.
Bospop past gewoon perfect in het profiel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Bryan Adams als sub, nee joh die mag heel graag komen en natuurlijk gewoon als headliner. Hij is super goed en shows van ‘m zijn altijd te gek!!

Bryan Adams als headliner op PP. Ik zie de reacties al voor me.... Pinkpop is geen Classic Rock festival toch....
Een uurtje in de achterniddag zoals Lionel Richie ooit deed is prima alleen zie ik dat met hem niet gebeuren.

Nee daar ga ik niet heen, mag gewoon op Pinkpop staan. Beter dan een aantal namen die hier genoemd worden, sommige ken ik niet eens.

Wellicht is Bospop juist wel eens tof om heen te gaan Ralph.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread