Pinkpop 2025

Bryan adams 22 juni op een festival in düsseldorf, mooie naam voor pinkpop
Tw Classic op 1,5 uur uitverkocht en denk dat Bryan Adams daar toch wel voor een groot deel tussenzit. Combi Bryan Adams en Robbie Williams verkoopt natuurlijk kaarten. Bryan Adams mag wat mij betreft zeker doorkomen als sub. Er zullen er hier wel weer zijn die dit als belegen zien maar voor mij mag hij zeker komen. Sfeer verzekerd. Zet daar dan een Muse achter en dagtickets zijn uitverkocht volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Tw Classic op 1,5 uur uitverkocht en denk dat Bryan Adams daar toch wel voor een groot deel tussenzit. Combi Bryan Adams en Robbie Williams verkoopt natuurlijk kaarten. Bryan Adams mag wat mij betreft zeker doorkomen als sub. Er zullen er hier wel weer zijn die dit als belegen zien maar voor mij mag hij zeker komen. Sfeer verzekerd. Zet daar dan een Muse achter en dagtickets zijn uitverkocht volgens mij.

Bryan Adams cootje met Sam Fender?

• Confetti
Waarderingen: Maria
Oke, laatste gokje.

Muse - Sem Fender/Bryan Adams- Linkin park (gewoon omdat waarschijnlijk niemand dat nu nog verwacht vanwege de losse Gelredome show)

Justin Timberlake - Muse - Olivia Rodrigo
Chappel Roan - Goldband - Noah Kahan
Oscar and the Wolf - Teddy Swims - Paramore

Als we er eens voor de gein vanuit gaan dat Graspop en PP een headliner samen delen, wie zou dat kunnen zijn, een band die nog niets heeft aangekondigd en groot genoeg is voor beide? Guns and Roses? Volbeat? Bon Jovi? Avenged Sevenfold?
Wat je zelf al zegt, guns and roses( heeft overigens ook nog een jaar Pinkpop in te halen) bon jovi Volbeat, "Muse misschien maar wel gedrukt dan voor Graspop", within Temptation. Ze hoeven niet op beide festivals te headliner he. Maar meest realistische uit het rijtje is dan denk ik Volbeat ( maar die komt natuurlijk nooit als headliner 😅🤪😂) en misschien guns and roses, maar hebben die een eubtour gepland dan?

Users who are viewing this thread