Pinkpop 2025

Bryan adams 22 juni op een festival in düsseldorf, mooie naam voor pinkpop
Tw Classic op 1,5 uur uitverkocht en denk dat Bryan Adams daar toch wel voor een groot deel tussenzit. Combi Bryan Adams en Robbie Williams verkoopt natuurlijk kaarten. Bryan Adams mag wat mij betreft zeker doorkomen als sub. Er zullen er hier wel weer zijn die dit als belegen zien maar voor mij mag hij zeker komen. Sfeer verzekerd. Zet daar dan een Muse achter en dagtickets zijn uitverkocht volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Tw Classic op 1,5 uur uitverkocht en denk dat Bryan Adams daar toch wel voor een groot deel tussenzit. Combi Bryan Adams en Robbie Williams verkoopt natuurlijk kaarten. Bryan Adams mag wat mij betreft zeker doorkomen als sub. Er zullen er hier wel weer zijn die dit als belegen zien maar voor mij mag hij zeker komen. Sfeer verzekerd. Zet daar dan een Muse achter en dagtickets zijn uitverkocht volgens mij.

Bryan Adams cootje met Sam Fender?

Justin Timberlake - Muse - Olivia Rodrigo
Chappel Roan - Goldband - Noah Kahan
Oscar and the Wolf - Teddy Swims - Paramore

• Leuk
Waarderingen: BeWario en elo
Als we er eens voor de gein vanuit gaan dat Graspop en PP een headliner samen delen, wie zou dat kunnen zijn, een band die nog niets heeft aangekondigd en groot genoeg is voor beide? Guns and Roses? Volbeat? Bon Jovi? Avenged Sevenfold?
Wat je zelf al zegt, guns and roses( heeft overigens ook nog een jaar Pinkpop in te halen) bon jovi Volbeat, "Muse misschien maar wel gedrukt dan voor Graspop", within Temptation. Ze hoeven niet op beide festivals te headliner he. Maar meest realistische uit het rijtje is dan denk ik Volbeat ( maar die komt natuurlijk nooit als headliner 😅🤪😂) en misschien guns and roses, maar hebben die een eubtour gepland dan?

Laatste gok:

Timberlake - Muse - Goldband of de Jeugd + Martin Garrix
Die eerste 2 lijken me zekerheidjes... de laatste headliner kan nog alle kant op denk ik. Ook Olivia Rodrigo is nog een optie al ligt dat niet meteen voor de hand. Uitgesloten is ze ook niet...

Justin Timberlake - Muse - Olivia Rodrigo
Chappel Roan - Goldband - Noah Kahan
Oscar and the Wolf - Teddy Swims - Paramore
Dit lijkt me de beste gok tot nu toe. Switch Paramore met Weezer en je hebt mijn gokje.

Goldband gaat echt niet headlinen jongens. Die spelen gewoon weer op elk stadsplein volgend jaar (nu al Wilde Weide en Dauwpop), dan ga je Pinkpop echt niet headlinen.

Dit lijkt me de beste gok tot nu toe. Switch Paramore met Weezer en je hebt mijn gokje.

Goldband gaat echt niet headlinen jongens. Die spelen gewoon weer op elk stadsplein volgend jaar (nu al Wilde Weide en Dauwpop), dan ga je Pinkpop echt niet headlinen.
Op dauwpop ook niet eens headliner dus nee gaat hem niet worden gelukkig. Denk ook niet een noord-afsluiter, staan prima op hun plek rond 18:00.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread