Graspop Metal Meeting 2025

Een kleine gok: WEEZER zal op GMM zijn 😉

Bijlagen

• Screenshot_2024-11-17-16-35-34-760_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-11-17-16-35-34-760_com.android.chrome.jpg
    118,7 KB · Weergaven: 44
Een vergelijkbare gat in het tourschema van Weezer is er rond Rock Werchter en dat ligt wat meer voor de hand.
Precies, maar niets is zeker. We hebben het tijdens GMM over Muse gehad, dus waarom niet Weezer? 😊
Maar ik ben het ermee eens, het komt meer overeen met Werchter 😉

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joss
Voor het losbarst even een wensenlijstje van alles wat ik op posters heb zien passeren én me nog kan herinneren:
  • Iron Maiden
  • Within Temptation
  • Scorpions
  • Judas Priest
  • Muse
  • Powerwolf
  • Visions of Atlantis
  • Airbourne
  • Geoff Tate
  • Y&T
  • Gotthard
  • Myrath
  • Feuerschwanz
  • Wind Rose
  • Gloryhammer
  • Alestorm
  • Sonata Arctica
  • Battle Beast
  • Apocalyptica
  • The Darkness
  • Steel Panther
  • Marco Hietala + Tarja

Er zullen ongetwijfeld nog meer namen zijn, die ik al weer ben vergeten, maar dit is toch wel een mooie basis aan opties voor de komende editie. En dan voeg ik als wildcard nog even Disturbed toe, omdat we weten dat ze nog met data gaan komen! Plan is voor dit jaar om gewoon een keer wel een combi ticket te doen, ook als de het een twijfelgeval is qua line up!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Voor het losbarst even een wensenlijstje van alles wat ik op posters heb zien passeren én me nog kan herinneren:
  • Iron Maiden
  • Within Temptation
  • Scorpions
  • Judas Priest
  • Muse
  • Powerwolf
  • Visions of Atlantis
  • Airbourne
  • Geoff Tate
  • Y&T
  • Gotthard
  • Myrath
  • Feuerschwanz
  • Wind Rose
  • Gloryhammer
  • Alestorm
  • Sonata Arctica
  • Battle Beast
  • Apocalyptica
  • The Darkness
  • Steel Panther
  • Marco Hietala + Tarja

Er zullen ongetwijfeld nog meer namen zijn, die ik al weer ben vergeten, maar dit is toch wel een mooie basis aan opties voor de komende editie. En dan voeg ik als wildcard nog even Disturbed toe, omdat we weten dat ze nog met data gaan komen! Plan is voor dit jaar om gewoon een keer wel een combi ticket te doen, ook als de het een twijfelgeval is qua line up!
Dan gaan we elkaar ook weer een keer de hand schudden! Is dit jaar niet gelukt helaas!

Users who are viewing this thread