Graspop Metal Meeting 2025

Nu Glastonbury is gelukt zit een heel weekend Graspop er sowieso niet in. Graspop 2025 zal niet hetzelfde zijn mensen..

Ik richt me wel op een dagkaart voor de donderdag, vrijdag of zaterdag. En dan op de dag dat Korn er staat. En als ik één wens mag doen dan ook graag Dream Theater erbij zonder dat die 2 clashen!

Staat Werchter nog wel op de planning? Wordt een drukke festival zomer voor je denk ik?

Rock returns to Turku and in June 2025, we're going to the all over Artukainen field with muse

THURSDAY // Judas Priest // Sepultura // Moon Shot // Kilpi

FRIDAY // Till Lindemann // Jinjer // Die Krupps // Dead by April // Battle Beast // Cemetery Skyline

SATURDAY // Muse // Black Flag // Demolition 23 // Мокоа // Ghostkid // Immortal Disfigurement

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en festivalryo
Rock returns to Turku and in June 2025, we're going to the all over Artukainen field with muse

THURSDAY // Judas Priest // Sepultura // Moon Shot // Kilpi

FRIDAY // Till Lindemann // Jinjer // Die Krupps // Dead by April // Battle Beast // Cemetery Skyline

SATURDAY // Muse // Black Flag // Demolition 23 // Мокоа // Ghostkid // Immortal Disfigurement
The longer I think about it the more I‘m interested in that Lindemann tour. Finally something different and more importantly, according to setlist fm he‘s been playing some censored festival sets this year. While I‘m not big on censoring free speech and such, there‘s a decent chance he could be playing some less sexualised shows for his festival appearances. Fingers crossed.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
One last wishful thinking for the headliners:

Thursday: Maiden + Priest
Friday: Muse + Within Temptation
Saturday: Scorpions + Disturbed
Sunday: Home Early with Slipknot + Korn
that would be a ton better than last year, and i really enjoyed most of the headliners last year.

Gisteren naar Smash into Pieces geweest. Weer een band die ik van graspop ken. Echt de max in die kleine zaaltjes naar goeie bands gaan kijken 😊

• Leuk
Waarderingen: talos654
Een laatste wishful thinking voor de headliners:

Donderdag: Maiden + Priest
Vrijdag: Muse + Within Temptation
Zaterdag: Scorpions + Disturbed
Zondag: vroeg naar huis met Slipknot + Korn
Muse zou inderdaad wel eens de verrassende headliner zijn, verder hoop ik toch dat ze die afgezaagde Scorpions niet voor de 3de in 4 jaar tijd terughalen en dat Slayerrr in de plaats headliner wordt.
Hopelijk komt The Warning op de dag van Korn maar vrees dat die eerder naar Werchter gaan.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dwarf
Nog even mijn wishlist voor dit jaar

• Iron Maiden
  • Within Temptation
  • Korn
  • Muse
  • Til Lindeman
  • Dream Theater
  • Opeth
  • Mastodon
  • jinjer
  • sleep token
  • lorna shore
  • meshuggah
  • Wind Rose
  • Alestorm
  • Soen
  • Katatonia
  • Lamb of God
  • Sepultura
  • Gnome
  • Psychonaut
(En waarschijnlijk nog een stuk of 100 bands)

Nog even mijn wishlist voor dit jaar

• Iron Maiden
  • Within Temptation
  • Korn
  • Muse
  • Til Lindeman
  • Dream Theater
  • Opeth
  • Mastodon
  • jinjer
  • sleep token
  • lorna shore
  • meshuggah
  • Wind Rose
  • Alestorm
  • Soen
  • Katatonia
  • Lamb of God
  • Sepultura
  • Gnome
  • Psychonaut
(En waarschijnlijk nog een stuk of 100 bands)
Mastodon en Wind Rose staan al op Alcatraz, dus dat zal bij een wens blijven ben ik bang. Mooi lijstje wel, verder :)

Muse zou inderdaad wel eens de verrassende headliner zijn, verder hoop ik toch dat ze die afgezaagde Scorpions niet voor de 3de in 4 jaar tijd terughalen en dat Slayerrr in de plaats headliner wordt.
Hopelijk komt The Warning op de dag van Korn maar vrees dat die eerder naar Werchter gaan.
Al ze Scorpions en Disturbed op zaterdag zetten gok ik dat FIR erbij staat om 3 headliners te hebben aangezien er geen echt 'grote' headliner is dan.

Denk dat Priest als Scorpions er beiden niet gaan staan, maar men mag hopen! Vervang Scorpions voor Korn als south headliner, Lindemann als north ipv Priest en dan FiR of Powerwolf

Voor de realistische gok

Users who are viewing this thread