Graspop Metal Meeting 2025

Ik dacht dat hij daar gewoon aan verslaafd was, had hij volgens in enkele interviews gezegd

Wat hij ook doet, het werkt in ieder geval goed.
in 2022 op Graspop was hij echt in topvorm, één van de beste prestaties die ik ooit heb gezien van een metal zanger.
Ik kan hetzelfde zeggen van Korn in de Afas afgelopen augustus.

Wat mij betreft van harte welkom om een dag Graspop '25 te komen afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Wat hij ook doet, het werkt in ieder geval goed.
in 2022 op Graspop was hij echt in topvorm, één van de beste prestaties die ik ooit heb gezien van een metal zanger.
Hoop ze ook weer te zien op een festival volgend jaar. Hun show op Lowlands in 1996 zal ik nooit meer vergeten, misschien wel mijn favoriete optreden op Lowlands ooit. Daarna eigenlijk altijd prima optredens gezien. Laatste keer alweer op GMM in 2009.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Ik kan hetzelfde zeggen van Korn in de Afas afgelopen augustus.

Wat mij betreft van harte welkom om een dag Graspop '25 te komen afsluiten.

Ik heb ze jaren geleden eens zien optreden op GMM (denk ik dat het was) in de latere namiddag. Dacht toen bij mezelf, ach ik ga es kijken. Het was toen hip om ze slecht te vinden (...) en 1 kerel naast me vatte het mooi samen tegen zijn kameraad: "Niemand vind Korn goed, maar de wei staat toch maar mooi vol".

Was gvd een goed optreden toen.

Ik heb ze jaren geleden eens zien optreden op GMM (denk ik dat het was) in de latere namiddag. Dacht toen bij mezelf, ach ik ga es kijken. Het was toen hip om ze slecht te vinden (...) en 1 kerel naast me vatte het mooi samen tegen zijn kameraad: "Niemand vind Korn goed, maar de wei staat toch maar mooi vol".

Was gvd een goed optreden toen.
Heb Korn in de afgelopen jaren toch wel een aantal keren mogen zien. Nog nooit heb ik ze kunnen betrappen op een slecht optreden eigenlijk.

Edit: Oh Ja! En vandaag is de dag!!!🤘

Users who are viewing this thread