Graspop Metal Meeting 2025

Weet niet of het al gezegd is maar ik lees net dat King Diamond is aangekondigd voor een festival in Noorwegen eind juli. Is al wel oud nieuws nu

Dit zal wel een kleine minderheid zijn, omgekeerd is het veel erger, ik ga NOOIT meer naar rock werchter om dezelfde reden, als Metallica fan ben ik er vroeger geweest maar het publiek daar bekijkt dit optreden net als een optreden van een mainstream band, GEEN ambiance & GEEN interactie met het publiek. De 1ste keer Metallica op RW (was nog op Torhout) was er geen snakepit maar in de plaats zaten die yuppies gewoon te picknicken..:unsure:
Had je toch even moeten zorgen om bij ons in de buurt te staan.

De geen interactie met publiek is echt BS btw.

De tijden zijn natuurlijk veranderd. In die tijd was het nog der normaalste zaak om op de weide te picknicken. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bijna iedereen één of meerdere frigoboxen vol drank mee sleurde naar de weide.

Maar ik begrijp wel dat je niet graag naar Werchter gaat. Ik ben één keer naar Iron Maiden geweest, en er was daar toen een ronduit vijandige sfeer naar iedereen met een Maiden t-shirt. Voor mij was dat toen ook de laatste keer.
Maiden was echt een mismatch. Werkte niet.

Maar Metallica heb ik in de Gelredome, de Arena, de Goffert en Ahoy gezien en soms tijdens dezelfde tour op Werchter. Beste optredens waren op Werchter.

Users who are viewing this thread