Graspop Metal Meeting 2025

Ik vind t jammer dat bands als Lamb of God of KoRn meestal.rond de 1uur15min spelen. Ook bij concerten. Zal wel met de zang te maken hebben.
Ze hebben genoeg materiaal voor.minimaal 15min meer.

Dat is inderdaad wel een groot verschil. Maar het verschil tussen Muse en GNR is nog wel een stukje groter.
Maar ik wil uw ego niet kwetsen.
Je bedoelt dat muse een stuk groter is dan guns'n roses?
Ooit heeft muse een olympisch stadium tournee gedaan btw...

Het problem met Muse is dat veel Metalheads Muse leuk vinden... Maar Muse-fans houden niet echt van Metal!
Dus, als je deze Band op GMM zet, zullen je tickets snel verkopen, maar waarschijnlijk zullen mensen die dat wel zijn de rest volledig belachelijk maken van de groepen! Dat zou jammer zijn... 🤷‍♂️

Het problem met Muse is dat veel Metalheads Muse leuk vinden... Maar Muse-fans houden niet echt van Metal!
Dus, als je deze Band op GMM zet, zullen je tickets snel verkopen, maar waarschijnlijk zullen mensen die dat wel zijn de rest volledig belachelijk maken van de groepen! Dat zou jammer zijn... 🤷‍♂️
Waarschijnlijk heeft deze post niet zoveel inhoud als jouw post:
Maar bedoel je dat muse de nieuwe metallica is? :D haha

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Ja precies mijn punt ook, hoe was dat ooit een verwijzing naar Tool… Al las ik wel in het artikel van Festileaks daarna dat ze al naar Tool verwezen! Dus als er vandaag een artikel met een rare verwijzing is…
Misschien vanwege Die Eier von Satan?

Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt :LOL:
Dat is de bonustrack van het album aenima
Als reactie van what is cooking van 2024 teaser (ook mijn eerder reactie)

Sample tekst
Eine halbe Tasse Staubzucker
Einen Viertel Teelöffel Salz
Eine Messerspitze türkisches Haschisch
Ein halbes Pfund Butter
Ein’n Teelöffel Vanillenzucker
Ein halbes Pfund Mehl
Einhundertfünfzig Gramm gemahlene Nüsse
Ein wenig extra Staubzucker
Und keine Eier

Recept is zeker koken dus als dat echt de link was, dan kunnen we in 2025 ook van alles bedenken

- korn
- disturbed
- acdc
- Metallica

Dit zal wel een kleine minderheid zijn, omgekeerd is het veel erger, ik ga NOOIT meer naar rock werchter om dezelfde reden, als Metallica fan ben ik er vroeger geweest maar het publiek daar bekijkt dit optreden net als een optreden van een mainstream band, GEEN ambiance & GEEN interactie met het publiek. De 1ste keer Metallica op RW (was nog op Torhout) was er geen snakepit maar in de plaats zaten die yuppies gewoon te picknicken..:unsure:

We're always talking about the best possible lineup... how about the worst? I suggest these anti-headliners:

Tokio Hotel
Insane Clown Posse
Corey Feldman
Nickelback
Cradle of Filth
Hanson
Train
Bob Dylan (legend but live just terrible)
Oké, je gaat te ver voor mij! 🤣
Behalve Nickelback! 😅 Ik weet dat veel mensen het niet leuk zouden vinden... Maar persoonlijk is het een van de eerste bands die ik leuk vond toen ik een tiener was. Dus ik zou geen nee zeggen 😅

Dit zal wel een kleine minderheid zijn, omgekeerd is het veel erger, ik ga NOOIT meer naar rock werchter om dezelfde reden, als Metallica fan ben ik er vroeger geweest maar het publiek daar bekijkt dit optreden net als een optreden van een mainstream band, GEEN ambiance & GEEN interactie met het publiek. De 1ste keer Metallica op RW (was nog op Torhout) was er geen snakepit maar in de plaats zaten die yuppies gewoon te picknicken..:unsure:
De tijden zijn natuurlijk veranderd. In die tijd was het nog der normaalste zaak om op de weide te picknicken. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bijna iedereen één of meerdere frigoboxen vol drank mee sleurde naar de weide.

Maar ik begrijp wel dat je niet graag naar Werchter gaat. Ik ben één keer naar Iron Maiden geweest, en er was daar toen een ronduit vijandige sfeer naar iedereen met een Maiden t-shirt. Voor mij was dat toen ook de laatste keer.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en EddiePlaysBass
Rock Hard Festival (DE) (6 - 8 juni) met 4 nieuwe namen: Attic, Crimson Glory, Myrath (y) , The Night Eternal
466731355_1104890504344294_3017633561702078771_n-min.jpg

MISE Open Air (DE) (19 - 21 jun): Coffin Feeder - Destinity - Hideous Divinity
Protzen Open Air (DE) (19 - 21 jun): Wormrot

Maar ik begrijp wel dat je niet graag naar Werchter gaat. Ik ben één keer naar Iron Maiden geweest, en er was daar toen een ronduit vijandige sfeer naar iedereen met een Maiden t-shirt. Voor mij was dat toen ook de laatste keer.

Ik kreeg op Werchter ooit applaus omdat ik met een Carcass t-shirt rondliep.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread