Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het een verwijzing is, dan lijkt Korn wel waarschijnlijker, Blind is en blijft hét Korn-nummer, ook het nummer dat ze altijd spelen.
Dat nummer van Disturbed is gewoon een weinig opmerkelijk nummer uit hun discografie, daar zouden ze eerder iets doen met tienduizend vuisten in de lucht of zo.
Denk ik ook. Of een verwijzing naar The Sickness, ‘Can you feel it’ ofzo. Dit is veel meer een hint naar Korn ja, toch een van de gedoodverfde headliners.
Ben heel benieuwd of ze een verrassing in petto hebben! Vorig jaar was Tool dé verrassing, persoonlijk vond ik BMTH ook een aangename verrassing als headliner (had ik nog niet gezien). Geruchten tot nu toe hinten vooral op herhaling, bands die ik al minstens twee keer eerder heb gezien. Korn, Slipknot, Maiden, Volbeat: altijd leuk hoor, maar moeten zeggen dat een Dynamo of Rock Circus ook wel trekt.