Graspop Metal Meeting 2025

met de nieuwe headliner mogelijkheden erbij is dit mijn gok

iron maiden - within temptation
korn - till lindemann - powerwolf
slipknot - falling in reverse
Muse - volbeat - sleep token
dacht dat is het meest realistische headiner rijtje tot nu toe, tot dat ik bij de zondag aan kwam met 3 headliners die ik alle 3 niet verwacht :)
maar hoop dat je gelijk hebt.

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Is TIll Lindeman als HL hoop of verwachting bij diegenen die dit opperen?

Lijkt me straf da een solo project (dat nog vrij niche is met die show) ineens HL mag komen spelen op het grootste metalfestival van België.. ?

Dat lukt de zangers van Iron mailden of Slipknot toch ook niet, waar zit het verschil?

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Wishlist

The Ghost Inside
Spiritbox
Polaris
Landmvrks
Iron Maiden
Korn
Muse
Testament
In Flames
Lorna Shore
Meshuggah
Avenged Sevenfold
Miss May I
Phinehas
August Burns Red
Dream Theater
Opeth
Prima lijstje.
A7X hoeft voor mij niet nog een keer, vond het qua stem echt 2x niks de vorige keer.

Lijkt me straf da een solo project (dat nog vrij niche is met die show) ineens HL mag komen spelen op het grootste metalfestival van België.. ?

Dat lukt de zangers van Iron mailden of Slipknot toch ook niet, waar zit het verschil?
Voor mij in ieder geval verwachting, absoluut geen hoop. Van mij mag hij ver weg blijven.
Hoop ook dat hij gewoon als sub staat, maar ben er bang voor..
In Nederland speelt hij komend jaar ook in de ziggo dome

• Leuk
Waarderingen: Lars. en talos654
dacht dat is het meest realistische headiner rijtje tot nu toe, tot dat ik bij de zondag aan kwam met 3 headliners die ik alle 3 niet verwacht :)
maar hoop dat je gelijk hebt.
volbeat was vorige passage ook headliner voor main 2 onder iron maiden en sleep token is geen headliner op rock am ring en op download is het omdat ze thuis zijn.

ben me er wel bewust van dat dit een scenario is waarbij niks misloopt, anders staan judas priest en scorpions wel in de coulissen te wachten

Als we in de Headliners hebben: Muse, Sleep Token, Lindemann, The Prodigy,...
Zal dit een voordel hebben voor mijn vrouw en mij: We gaan vroeg slapen! 🤣

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Prima lijstje.
A7X hoeft voor mij niet nog een keer, vond het qua stem echt 2x niks de vorige keer.

Er gingen inderdaad een hoop dingen mis, te laat opkomen, te vroeg het podium af, de bass drum die te hard was en Bring Me The Horizon die hun pyro aan het testen waren tijdens de A7x show. Maar ik ben groot fan en wil ze gewoon zoveel mogelijk live zien.

volbeat was vorige passage ook headliner voor main 2 onder iron maiden en sleep token is geen headliner op rock am ring en op download is het omdat ze thuis zijn.

ben me er wel bewust van dat dit een scenario is waarbij niks misloopt, anders staan judas priest en scorpions wel in de coulissen te wachten
Ik doelde niet zo zeer op de posities van die bands, ik verwacht ze gewoon alle 3 helemaal niet eerlijk gezegd
Sleep Token met dat exclusivity verhaal. Volbeat blijft zo lang stil dat ik er ook niet meer in geloof.

Overigens heeft Graspop vaak headliners staan die op Rock am Ring de derde positie van de dag innemen. bijvoorbeeld PWD en A7X stonden daar ook laatste keer. Dus zou je daar niet te veel op blind staren.

Sowieso qua show. Dat is bij Till wel echt aanwezig. Over de soort show kun je nog twisten. Wat je van de show vindt

en omdat we toch bezig zijn, met statements maken, ik denk dat lorna shore mainstage zal staan.
Zeker, verwacht ik ook wel. Zal alleen wel overdag zijn denk ik, in ieder geval in het licht. Lorna Shore komt beter uit de verf in het donker, maar dat geldt voor alle doom/black/death bands.

So... We'll try again at 4:00 PM :)
In the meantime, main bands on my wishlist:
Iron maiden
Savatage
Korn
Falling in reverse
Killswitch engage
I prevail
MUSE (don't think it will happen but you guys make me believe haha)
Prodigy
Motionless in white
Nothing more
Electric callboy
Lorna shore
In flames

Vorig jaar had je Scorpions en Machine Head om 13:00 dacht ik?

Rockfest Finland. 12-14 juni. Met o.a. Judas Priest, Till Lindeman , Sepultura, en als grootste naam..... MUSE

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark

Users who are viewing this thread