Pukkelpop 2025

Wat denken we van Florence and the Machine op Pukkelpop volgend jaar? Ze heeft nog altijd iets goed te maken. Als ze überhaupt een (Europese) tour doet in 2025 want tot nu toe zijn er geen enkele data bekend. Ik hoop 🤞 echt dat Pukkelpop haar boekt.

https://florenceandthemachine.net/
Die heeft daar geen plek meer, moest ze touren zet die maar op Lokerse Feesten. (Maar niets wijst op een komende tour).

Het Pohoda-festival hint erop QOTSA volgende week opnieuw aan te kondigen. Ze komen terug naar Pukkelpop, dat kunnen we denk ik met zekerheid zeggen.

• Geweldig
Waarderingen: yannickd
Die heeft daar geen plek meer, moest ze touren zet die maar op Lokerse Feesten. (Maar niets wijst op een komende tour).
Waarop is dit dan gebaseerd volgens jou? Florence & The Machine past perfect op Pukkelpop en is nog steeds een Sportpaleis act.
Ik verwacht het dit jaar niet wegens geen info over nieuwe muziek, maar als die er zou komen, lijkt het me een zeer logische headliner voor Pukkelpop.

Het Pohoda-festival hint erop QOTSA volgende week opnieuw aan te kondigen. Ze komen terug naar Pukkelpop, dat kunnen we denk ik met zekerheid zeggen.
Laten we aannemen dat als inderdaad Pohoda festival volgende week QOTSA aankondigt dat die groep alle Europese geannuleerde concerten inclusief Pukkelpop gaat inhalen in 2025! Dan is de eerste headliner van PKP al bekend:), hopelijk nu met sterkere subs.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Ik ga ervan uit dat de organisatie voor de 40st verjaardag de eerste namen op een speciale manier gaat bekend maken,hoe denken of hopen jullie dat het zal gebeuren en hoeveel namen denken jullie? Bij de 30st verjaardag (2015) hebben ze dat met mensen gedaan die een blad vast hadden met een naam erop met als achtergrond het design van die editie.
IMG_3900.jpegIMG_3901.jpegIMG_3902.jpeg

Waarop is dit dan gebaseerd volgens jou? Florence & The Machine past perfect op Pukkelpop en is nog steeds een Sportpaleis act.
Ik verwacht het dit jaar niet wegens geen info over nieuwe muziek, maar als die er zou komen, lijkt het me een zeer logische headliner voor Pukkelpop.
Omdat ze veel beter werkt op Werchter.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: koolket en Thisso
Over QOTSA, heb dus tijdje geleden vernomen dat het voor hen planmatig onmogelijk is om naar PKP te komen. Niet van niet willen, willen wel degelijk de show inhalen. Maar het lukt hen niet in 2025. Onduidelijk of ze dat volledige weekend onbeschikbaar zijn, of dat het komt door andere Europese boekingen. Er waren een paar andere Belgische opties, maar men was aan het kijken of dit realistisch gezien wel kan lukken.
We zullen het zien, er kan altijd snel veel veranderen in het wereldje. Maar ik ga er wel vanuit dat die info klopt.

Over QOTSA, heb dus tijdje geleden vernomen dat het voor hen planmatig onmogelijk is om naar PKP te komen. Niet van niet willen, willen wel degelijk de show inhalen. Maar het lukt hen niet in 2025. Onduidelijk of ze dat volledige weekend onbeschikbaar zijn, of dat het komt door andere Europese boekingen. Er waren een paar andere Belgische opties, maar men was aan het kijken of dit realistisch gezien wel kan lukken.
We zullen het zien, er kan altijd snel veel veranderen in het wereldje. Maar ik ga er wel vanuit dat die info klopt.
QOTSA nu wel definitief aangekondigd op Pohoda (10-12 juli). Toch Werchter als Pukkelpop niet lukt?

Is week na Werchter, dus op zich is daar logischer als ze bv. maar kortere periode in de buurt zijn. PKP is toch nog heel eind later. Eventueel op een dagevent, maar dan wellicht eentje dat nog aangekondigd moet worden want geen plaats meer op WB en TWC. Andere optie is Sportpaleis, maar die liggen vrij stil in zomermaanden (op uitzondering na). Ander festival zie ik ze te groot voor (Live is Live, Les Ardentes, enz.).

Of geen Belgisch concert komende zomer, lijkt me ook gewoon mogelijk natuurlijk;

Gisteren Amyl & The Sniffers gezien. Die mogen wat mij betreft nog eens langs Kiewit passeren.
Ik zie dat Eppo ze precies ook nauw volgt op de socials de laatste tijd dus er is wel een grote kans.

• Leuk
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread