Pukkelpop 2025

Zal ze Pukkelpop wel headlinen… past er ook wel
Past er absoluut en zal er hoogstwaarschijnlijk staan! Hopelijk wel in een co-head constructie met bijvoorbeeld Charli er nog bij. Al zie ik OATW ook wel nog voor of na chappell staan.

Past er absoluut en zal er hoogstwaarschijnlijk staan! Hopelijk wel in een co-head constructie met bijvoorbeeld Charli er nog bij. Al zie ik OATW ook wel nog voor of na chappell staan.
Oscar zal wel werchter worden. Iets dansbaar na Roan vermoed ik.

Volgens dit artikel van P-magazine mag pukkelpop dromen van Justin Timberlake. Kan het niet helemaal lezen in verband met abonneren, iemand hier die het wel helemaal kan lezen En vertellen wat hij of zij ervan vindt?

https://p-magazine.com/nl/articles/waarom-pukkelpop-mag-dromen-van-justin-timberlake

Ik vermoed dat het allemaal draait rond het laatste zinnetje van de inleiding naar aanleiding van de aankondiging van Timberlake voor Pinkpop: "Hoopt hij daarmee weer een jonger publiek aan te spreken?"

Dat Pinkpop voor boomers is en dat Timberlake waarschijnlijk niet tourt in augustus, lijkt P-magazine niet te deren.

Misschien moet P-magazine gewoon doen waar ze vroeger goed in waren: tettenfoto's publiceren.

Oh ja, welkom Chapel Roan trouwens.

Mijn buikgevoel zegt dat Chapel Roan een betere keuze zou zijn dan Charli XCX.

Oya Festival...

Ik veronderstel dat we er snel genoeg achter zullen komen waar ze deze zomer in België spelen...

Bijlagen

• Screenshot_20241121-095603.png
    Screenshot_20241121-095603.png
    539,5 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
Wat verwachten jullie van de ticket prijzen en eet en drinkt voucher prijs voor volgende editie?
Ik verwacht het volgende:
- combi: tussen €280 & €300
- dag tickets: €125
- eet & drink vouchers (zelfde prijs) €3,50 per bonnetje

Weet niet of dat realistisch is maar dat is mijn verwachting, ik ben er wel vrij zeker van dat Pukkelpop nog onder de €300 zal blijven voor combi tickets, dat zegt mijn gevoel toch. Hopelijk laat het me niet in de steek.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Ik ben mss wat te groot aan te denken maar Eminem op pukkelpop 2025 hij gaat op tour blijkbaar dan pakken ze naar mijn mening wel echt uit voor hun 40ste verjaardag

Users who are viewing this thread