Pukkelpop 2025

Ja had al een paar keer gelezen op het internet dat die mss glastonbury zou headlinen
En dat hij een concert doet in abu dhabi op de grand prix
Als dat zo is lijkt me de kans eerder klein dat hij tot augustus blijft hangen in Europa en leek het me eerder iets voor RW. Dat zal het ook niet meer worden met de namen die daar al aangekondigd zijn. Abu Dhabi ligt ook niet bij de deur en da's in december dus dat zegt dan ook weer niks.

Oya Festival...

Ik veronderstel dat we er snel genoeg achter zullen komen waar ze deze zomer in België spelen...
Wat de rest van die Oya Festival namen betreft: Eppo Jansen was op de show van MJ Lenderman. Denk dat die kans er dan ook wel dik in zit!

Ben eens aan het scrollen door de sociale media van Pukkelpop en het valt mij op dat ze vroeger (voor corona) grote pakketten van 50 - 90 namen dropte en naar mijn mening mooiere filmpjes dan nu met betrekking van geluid en lay-out dat ze gebruikten.

Bv. 16 maart 2016: 89 namen of 7 mei 2018: 53 namen.
Hoop stiekem dat ze op zijn minst terug 1 groot pakket van meer dan 50 namen gaan doen voor volgende editie. Heb dat altijd wel fijner gevonden dan kleine pakketjes namen, maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Ben eens aan het scrollen door de sociale media van Pukkelpop en het valt mij op dat ze vroeger (voor corona) grote pakketten van 50 - 90 namen dropte en naar mijn mening mooiere filmpjes dan nu met betrekking van geluid en lay-out dat ze gebruikten.

Bv. 16 maart 2016: 89 namen of 7 mei 2018: 53 namen.
Hoop stiekem dat ze op zijn minst terug 1 groot pakket van meer dan 50 namen gaan doen voor volgende editie. Heb dat altijd wel fijner gevonden dan kleine pakketjes namen, maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover.
Dat was in mijn ogen, de bom van PKP vroeger. Direct zo een pakket in your face waarin je de ene na de andere parel kon ontdekken. Nu krijg je maar een naam of 10, pakketje na pakketje is minder groots. Het heeft minder charme.
Line up drops blijven het best van al eigenlijk.

Het begint te kriebelen (en na de voorzichtige eerste bevestiging van QOTSA) dus ook maar eens een gokje doen naar de headliners:

Charli xcx - Post Malone
QOTSA - Amelie Lens
Chappell Roan - Justice

Headliners die ook mogelijk zijn maar ik minder verwacht: Justin Timberlake, Shawn Mendes & Khruanghbin (die laatste misschien wel als marquee headliner?)

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Het begint te kriebelen (en na de voorzichtige eerste bevestiging van QOTSA) dus ook maar eens een gokje doen naar de headliners:

Charli xcx - Post Malone
QOTSA - Amelie Lens
Chappell Roan - Justice

Headliners die ook mogelijk zijn maar ik minder verwacht: Justin Timberlake, Shawn Mendes & Khruanghbin (die laatste misschien wel als marquee headliner?)
Dit zou inderdaad een heel mooi rijtje zijn voor Pukkelpop.

Even reageren op een ander forumlid: Eminem die gaat touren? Volgens mij wordt dat elk jaar gezegd en elk jaar blijkt het loos alarm. Denk ook dat hij te duur is voor wat hij brengt.

Charli xcx - Post Malone
QOTSA - Amelie Lens
Chappell Roan - Justice

wel eerder
Sub/Co-head - Head
Charli XCX - Post Malone
QOTSA - Amelie Lens
Justice - Chappell Roan

Justice is eerder een liveshow en niet echt een DJ imo dus daarom Justice als subhead

Zie net dat ze een foutje hebben gemaakt royal blood staat er 2x bij dus denk dat het nog niet de definitieve versie is. bij de website met het nieuwe design zal wel de definitieve versie komen vermoed ik of ze hebben het foutje nog niet opgemerkt en passen het aan als ze het wel opgemerkt hebben of als iemand het meld bij de organisatie.
IMG_3909.jpeg

wel eerder
Sub/Co-head - Head
Charli XCX - Post Malone
QOTSA - Amelie Lens
Justice - Chappell Roan

Justice is eerder een liveshow en niet echt een DJ imo dus daarom Justice als subhead
Justice zal waarschijnlijk een avond sluiten vanwege hun grote podiumopstelling

Ook noemde iemand Nilüfer Yanya als een mogelijkheid. Eén van de boekers is haar gaan opzoeken dus grote kans dat ze op Pukkelpop staat

Bijlagen

• FB_IMG_1732620706429.jpg
    FB_IMG_1732620706429.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 32
Ook noemde iemand Nilüfer Yanya als een mogelijkheid. Eén van de boekers is haar gaan opzoeken dus grote kans dat ze op Pukkelpop staat
Ja, en ze heeft ook al op Pukkelpop gestaan enkele jaren geleden. Ik denk dat we haar wel kunnen opschrijven. Live vind ik haar echt super spelen. Had nu wel geen tickets voor de show in bota, omdat ik het laatste album iets minder vond.

Au Cabaret Vert festival (14-15-16-17 aug 2025) dat vorig jaar Queens of the Stone Age deelde met Pukkelpop teaset nu op facebook met de eerste naam.
Het 'groene' festival wordt nu hernoemd als blue edition in zijn kort filmpje met sterke verwijzingen naar JACK WHITE.
Dus JACK WHITE al opschrijven als eerste headliner voor Pukkelpop?
Ook het 'artwork' van de teaser van Au Cabaret Vert is een sterke aanwijzing naar de website van Jack White die bijna identiek artwork vertoont

Au Cabaret Vert festival (14-15-16-17 aug 2025) dat vorig jaar Queens of the Stone Age deelde met Pukkelpop teaset nu op facebook met de eerste naam.
Het 'groene' festival wordt nu hernoemd als blue edition in zijn kort filmpje met sterke verwijzingen naar JACK WHITE.
Dus JACK WHITE al opschrijven als eerste headliner voor Pukkelpop?
Ook het 'artwork' van de teaser van Au Cabaret Vert is een sterke aanwijzing naar de website van Jack White die bijna identiek artwork vertoont
Ik zie de link eigenlijk niet zo sterk. Ik zou Jack White geweldig vinden op Pukkelpop. Ze hebben hem dit jaar geprobeerd als vervanger voor QOTSA, dus vingers kruisten het hapoens

Users who are viewing this thread